Min søn og hans kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

VIPpigen

Kamulla skriver:

det er jo bare dem jeg har lagt ind.. der er også mange siturations billeder.. men nej.. jeg ligger ikke noglet slemt i de kysser... Noahs kæreste slog op før sommerferien fordi Noah løb når hun vil kysse.. så de er blevet kærester igen her forleden hvor han lavede et kærestebrev og nogle gaver til hende.. syntes ærligt i er lidt sarte... DET ER BØRN

Super gode billeder.....

Og fortæl lige din søn han skal fortsætte med kærestebreve, og gaver. Også når han bliver ældre....

Hvor er han da sød. Lige sådan en fyr min datter gerne må få fat i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Kamulla

VIPpigen skriver:

Super gode billeder.....

Og fortæl lige din søn han skal fortsætte med kærestebreve, og gaver. Også når han bliver ældre....

Hvor er han da sød. Lige sådan en fyr min datter gerne må få fat i 

hehe... det håber jeg også han bliver ved med  

denne gave fik hun

folk skal huske at jeg kan tage en masse billeder i sekundtet.. så mange af billederne er af samme kys.. så de 4 kys de gav hinanden på 30 min på legepladsen syntes jeg bestemt ikke er for meget... syntes det er så sødt på den måde de viser kærlighed..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2013

bøllen

Kamulla skriver:

det er jo bare dem jeg har lagt ind.. der er også mange siturations billeder.. men nej.. jeg ligger ikke noglet slemt i de kysser... Noahs kæreste slog op før sommerferien fordi Noah løb når hun vil kysse.. så de er blevet kærester igen her forleden hvor han lavede et kærestebrev og nogle gaver til hende.. syntes ærligt i er lidt sarte... DET ER BØRN

Det er børn JA .. Som jeg skrev ligger jeg heller ikke noget i et kys. Men for mig er det bare lidt for meget, men hver sin smag 

Jeg er ikke sart . Men jeg syntes det er for meget. 

Anmeld

15. august 2013

Kamulla

bøllen skriver:

Det er børn JA .. Som jeg skrev ligger jeg heller ikke noget i et kys. Men for mig er det bare lidt for meget, men hver sin smag 

Jeg er ikke sart . Men jeg syntes det er for meget. 

men du må jo mene det er forkert når du syntes det er FOR meget.. husk på jeg kan tage mange billeder i sekuntet på mit kamera.. så mange er i samme kys men hvos jeg har ændret vinken og zoom  

Anmeld

15. august 2013

bøllen

Kamulla skriver:

men du må jo mene det er forkert når du syntes det er FOR meget.. husk på jeg kan tage mange billeder i sekuntet på mit kamera.. så mange er i samme kys men hvos jeg har ændret vinken og zoom  

Skal prøve at forklare mig.

jeg har INTET imod børn der kysser, det er for mig ganske uskyldigt. Det jeg syntes bliver for meget er en tråd men KUN billeder af de kysser.

da jeg først kikkede på billederne mindede det mig om et forelsket ungt par. Det er " for meget " for mig.

men det er jo bare min mening men det var min første tanke da jeg kikkede tråden. 

Anmeld

15. august 2013

VIPpigen

Kamulla skriver:

hehe... det håber jeg også han bliver ved med  

denne gave fik hun

folk skal huske at jeg kan tage en masse billeder i sekundtet.. så mange af billederne er af samme kys.. så de 4 kys de gav hinanden på 30 min på legepladsen syntes jeg bestemt ikke er for meget... syntes det er så sødt på den måde de viser kærlighed..

Kunne godt se at de 2 af billederne går igen... Det øverste og nederste er de samme, bare redigeret forskelligt.

Jeg syntes de er søde.... Og det er 3 (4 medregnet at der går 2 af det samme) billeder hvor de kysser, hvor mange billeder nåede du ikke lige at knipse, så skal du ligge ALLE op.... Arr, du har valgt dem hvor børnene udviser en "barne kærlighed" til hinanden.

Anmeld

15. august 2013

Kamulla

bøllen skriver:

Skal prøve at forklare mig.

jeg har INTET imod børn der kysser, det er for mig ganske uskyldigt. Det jeg syntes bliver for meget er en tråd men KUN billeder af de kysser.

da jeg først kikkede på billederne mindede det mig om et forelsket ungt par. Det er " for meget " for mig.

men det er jo bare min mening men det var min første tanke da jeg kikkede tråden. 

Arha.. Okay :-)

Anmeld

15. august 2013

Kamulla

VIPpigen skriver:

Kunne godt se at de 2 af billederne går igen... Det øverste og nederste er de samme, bare redigeret forskelligt.

Jeg syntes de er søde.... Og det er 3 (4 medregnet at der går 2 af det samme) billeder hvor de kysser, hvor mange billeder nåede du ikke lige at knipse, så skal du ligge ALLE op.... Arr, du har valgt dem hvor børnene udviser en "barne kærlighed" til hinanden.

Hehe nemlig.. Men en tråd kun med det.. HELE 4 billeder hvor 2 børn kysser.. Ej nej.. Shame on me.. Men det ok.. Dem om det

Anmeld

15. august 2013

Isabella_mor

Åh det er da skønt intet upassende i det, det er jo børn og de bliver jo ikke tvunget til at kysse hinanden jeg har også et billede af mit første kys det er da sjovt at ha' og hvor fedt kunne det ikke være at have hvis de forbliver kærester i maaaaaange år  

jeg synes det er ADORABLE 

Anmeld

15. august 2013

Eliza

har du tjekket ham for 'pige-lus' 

Skønne billeder og jeg ser sku ikke noget galt i at børn møzzer. Så længe de ikke kvæles i hinandens tunger (hvilket det ik ser ud til de gør) 

ja så sys jeg altså det ser ret uskyldigt ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.