hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

modesty

Camille Mørch Andersen skriver:

jeg havde her til morgen, brunt udflåd i efter jeg var på wc og siden har jeg ligget inde i sengen har ondt i jag i underlivet.. er træt og udkørt hvilket jeg ikke plejer smerten i mine bryster er ikke så voldsom længere..

jeg er snart 7 uger henne.. kan jeg være ved at abotere er så bange.. udflåden var brun/orange men lugtede af jern/blod..

jer der har mistet hvordan startede det:s

Det er fuldstændig normalt at bløde brunt blod under graviditeten. Gjorde det selv de første par gange jeg skulle have haft menstruation (omkring uge 8 og uge 12). Men det kan også komme på andre tidspunkter. Så længe der ikke er frisk blod eller det gør rigtig ondt, ville jeg ikke bekymre mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

MIWULA

hvad uge var du i der?

Der var jeg i uge 5

Anmeld

14. august 2013

MIWULA

hvad uge var du i der?

Der var jeg i uge 5

Anmeld

14. august 2013

ønskebørn74

jeg havde her til morgen, brunt udflåd i efter jeg var på wc og siden har jeg ligget inde i sengen har ondt i jag i underlivet.. er træt og udkørt hvilket jeg ikke plejer smerten i mine bryster er ikke så voldsom længere..

jeg er snart 7 uger henne.. kan jeg være ved at abotere er så bange.. udflåden var brun/orange men lugtede af jern/blod..

Ring til lægevagten.. 

Anmeld

14. august 2013

Lotus86

Jeg blødte tre gange i starten af min graviditet, fra 5. uge til 11. uge. 2 af gangene var det mørkt blod, men en enkelt gang var der frisk blod på papiret, og jeg havde smerter, så jeg var 100% sikker på, at jeg var ved at abortere, i dag er jeg 23+2, så det var jeg altså ikke

Jeg krydser fingre for at din lille spire har det godt i maven.

Anmeld

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

Lotus86 skriver:

Jeg blødte tre gange i starten af min graviditet, fra 5. uge til 11. uge. 2 af gangene var det mørkt blod, men en enkelt gang var der frisk blod på papiret, og jeg havde smerter, så jeg var 100% sikker på, at jeg var ved at abortere, i dag er jeg 23+2, så det var jeg altså ikke

Jeg krydser fingre for at din lille spire har det godt i maven.

Det er så skønt at høre en masse positivitet! - jeg ville bare lige give update på, at smerterne har fortaget sig, og at udflåd farven, orange/brunt.. kun har været der 2-3 gange meget fortyndet de sidste gange end 1 gang! så og håber på at alt er i skønneste orden! <3

Anmeld

14. august 2013

SjeBets

jeg havde også brun udflød og lidt blod i uge 4-6 stykker ,troede det var min mens der var sær da jeg så var ved lægen efterfølgene var jeg jo så gravid. Så det behøver ikke betyde noget. Jeg er i dag 25+

Anmeld

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

SjeBets skriver:

jeg havde også brun udflød og lidt blod i uge 4-6 stykker ,troede det var min mens der var sær da jeg så var ved lægen efterfølgene var jeg jo så gravid. Så det behøver ikke betyde noget. Jeg er i dag 25+

er 7+0 på fredag:s der jo lang tid til mens (normalt) ville komme :s så tror ikke det er det kroppen er forvirret over.. kan det være pga samlege evt? måske

Anmeld

14. august 2013

mommy1991

er 7+0 på fredag:s der jo lang tid til mens (normalt) ville komme :s så tror ikke det er det kroppen er forvirret over.. kan det være pga samlege evt? måske

Der kan sagtens være pga. sex, da ens slimhinder er meget sarte under graviditeten. 

Anmeld

14. august 2013

Lykke:)

Jeg har blødt to gange, ikke styrtblødninger, men jeg blødte og det viste sig, at der var et blodkar der var sprunget, altså der var intet galt og er 23+4 i dag.

Prøv at slappe af (ved det er svært) og ring til lægen hvis du får stærke smerter eller begynder at bløde voldsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.