hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

Louisejulia skriver:

Hej 

Jeg blødte da jeg var cirka 6 uger henne, havde jag i underlivet og sådan.. havde det faktisk ligesom dig, udover mit var blod der kom ud.

Heldigvis er jeg snart i uge 18, og alt går som det skal..
synes du skal tage den med ro ( selvom det er møg svært!! ) og så se tiden an. Hvis du begynder og bløde frisk blod kan du ringe til lægen men det kan være han/hun ikke vil se dig, da de ikke kan gøre noget hvis du abortere så tidligt.

Men krydser fingre for at der ikke er noget galt og det hele går over igen 

ville blive så ked af det,, hvis blod begynder at komme.. er begyndt at bule ud for neden.. så man kan jo se der er noget..

håber virkelig bare at det er gammel blod fra en rift eller lign.. :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Louisejulia

Camille Mørch Andersen skriver:

ville blive så ked af det,, hvis blod begynder at komme.. er begyndt at bule ud for neden.. så man kan jo se der er noget..

håber virkelig bare at det er gammel blod fra en rift eller lign.. :s

Ja, har set hvor meget det er ønskebarnet... har fulgt dig lige siden den positive graviditetstest 

Det ville være møg ærgeligt og en stor sorg at miste barnet når man lige er blevet gravid.
Desværre kan man ingenting gøre, vi må krydse alt det vi kan for at det nok bare er din krop der driller 

Anmeld

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

Louisejulia skriver:

Ja, har set hvor meget det er ønskebarnet... har fulgt dig lige siden den positive graviditetstest 

Det ville være møg ærgeligt og en stor sorg at miste barnet når man lige er blevet gravid.
Desværre kan man ingenting gøre, vi må krydse alt det vi kan for at det nok bare er din krop der driller 

ja.. det træls.. tuder på tods af jeg ikke ved hvad der sker... hader min krop.. bare den dog ville opføre sig ordentligt!!!!!! og lade min elskede spirre blive! .. på mandag ville der kun være 2 uger til 1 lægebesøg som jeg glæder mig så meget til! ..

jeg ber til gud om alt er i skønneste orden !!

Anmeld

14. august 2013

NovemberBaby2013

Så længe du ikke bløder, er det et godt tegn. Desværre kan man hverken gøre til eller fra, når det sker. Har selv mistet to gange, dog senere i graviditeten. Jag i underlivet, kan også betyde ligamentsmerter. Symptomerne kommer og går når man er så tidligt gravid. Husk det. Mine symptomer var meget svingende i starten. Både med kvalme, ømme bryster, hovedpine mm. Har også haft brunligt udflåd og jag uden betydning. Er i uge 24 nu. Krydser for at alt er som det skal være .

Anmeld

14. august 2013

MIWULA

Jeg fik også lidt brun udflåd med mens smerter men er da i uge 10+2 idag.  For den blir. 

Anmeld

14. august 2013

Eliza

Jeg blødte frisk blod i torsdags, dog ingen smerte. 

Jeg blev scannet mandag og alt var fint. 

Jeg ville ringe til lægen i morgen tidlig og evt sige du gerne vil scannes  så du ved om du er købt eller solgt 

Anmeld

14. august 2013

...,

Jeg havde også brunt udflåd, min læge sagde at det var helt normalt og jeg skulle kun ringe igen hvis jeg begyndte at bløde meget.. -havde brunt udflåd omkring 5 dage og så forsvandt det er i dag 12+4 så jeg krydser fingre for at det bare er det samme hos dig

Anmeld

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

MIWULA skriver:

Jeg fik også lidt brun udflåd med mens smerter men er da i uge 10+2 idag.  For den blir. 

hvad uge var du i der?

Anmeld

14. august 2013

Bertris

Jeg havde udblåd, frisk og gammelt blod under HELE graviditeten!
og her ved min side sidder min dejlige datter på knapt 5 måneder imens hendes far synger for hende.
Jeg havde også mange jag i underlivet i starten.
Jo det kan godt være du er ved at arbortere, men det er ikke sikkert!

Anmeld

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

Bertris skriver:

Jeg havde udblåd, frisk og gammelt blod under HELE graviditeten!
og her ved min side sidder min dejlige datter på knapt 5 måneder imens hendes far synger for hende.
Jeg havde også mange jag i underlivet i starten.
Jo det kan godt være du er ved at arbortere, men det er ikke sikkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.