hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.463 visninger
35 svar
7 synes godt om
14. august 2013

Camille Mørch Andersen

jeg havde her til morgen, brunt udflåd i efter jeg var på wc og siden har jeg ligget inde i sengen har ondt i jag i underlivet.. er træt og udkørt hvilket jeg ikke plejer smerten i mine bryster er ikke så voldsom længere..

jeg er snart 7 uger henne.. kan jeg være ved at abotere er så bange.. udflåden var brun/orange men lugtede af jern/blod..

jer der har mistet hvordan startede det:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

14. august 2013

stjernehimmel

Camille Mørch Andersen skriver:

jeg havde her til morgen, brunt udflåd i efter jeg var på wc og siden har jeg ligget inde i sengen har ondt i jag i underlivet.. er træt og udkørt hvilket jeg ikke plejer smerten i mine bryster er ikke så voldsom længere..

jeg er snart 7 uger henne.. kan jeg være ved at abotere er så bange.. udflåden var brun/orange men lugtede af jern/blod..

jeg mistede igår...

det startede med brunligt udflåd og senere udviklede det sig til frisk blod.... og havde smerter i mave/underlig og en fornemmelse af at mit underliv prøvede at presse noget ud....

HUSK nu at nogle har det som du har UDEN at der sker noget...

men du skal ha ringet til lægen som så tjekker og sender dig til scanning.....

ALT held og lykke herfra....

Anmeld

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

hvor langt var du henne.. min mor sagde man ikke skal ringe til lægen før blodet kommer ( er helt ude af den.. vil ikke miste.. det er ønskebarnet

Anmeld

14. august 2013

stjernehimmel

hvor langt var du henne.. min mor sagde man ikke skal ringe til lægen før blodet kommer ( er helt ude af den.. vil ikke miste.. det er ønskebarnet

Jeg var 5+6...

Hvis du har smerter så ville jeg gøre det, og så må lægen tag stilling til om han vil se dig.... :-(

Anmeld

14. august 2013

stjernehimmel

stjernehimmel skriver:

Jeg var 5+6...

Hvis du har smerter så ville jeg gøre det, og så må lægen tag stilling til om han vil se dig.... :-(

og forstår godt du er ude af den.... :-( her var det os ønske barnet :-S

Anmeld

14. august 2013

Camille Mørch Andersen

stjernehimmel skriver:

og forstår godt du er ude af den.... :-( her var det os ønske barnet :-S

Har stadig et håb .... nu må gud altså godt være med os!

Anmeld

14. august 2013

l.kjoeller

det startede sådan MEN det betyder ikke det er ved at ske. ring til lægen og få ham til at henvise dig til akut skanning. så kan de hurtigt se om du er ved at mise  for alt er ok 

Anmeld

14. august 2013

stjernehimmel

Har stadig et håb .... nu må gud altså godt være med os!

Og det er heller ik sikkert at der er noget galt.... er mange der oplever det samme....

Har en på 7 år hvos jeg oplevede lidt det samme...og hun stortrives....

Anmeld

14. august 2013

Louisejulia

Hej 

Jeg blødte da jeg var cirka 6 uger henne, havde jag i underlivet og sådan.. havde det faktisk ligesom dig, udover mit var blod der kom ud.

Heldigvis er jeg snart i uge 18, og alt går som det skal..
synes du skal tage den med ro ( selvom det er møg svært!! ) og så se tiden an. Hvis du begynder og bløde frisk blod kan du ringe til lægen men det kan være han/hun ikke vil se dig, da de ikke kan gøre noget hvis du abortere så tidligt.

Men krydser fingre for at der ikke er noget galt og det hele går over igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.