Emmajunga eller odder barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Albertsen92

Jeg tror det er nogle rigtig gode vogne begge to.
Jeg har selv valgt en emmaljunga Big Star suprême White leatherette. Vi faldt pladask for den, der er også indbygget myggenet i.

Jeg kunne aldrig se mig selv med en odder, designet er slet ikke mig, og jeg vil godt have noget jeg elsker at vise frem
Jeg tror Odder og emmaljunga er lige godt for at være ærlig, synes bare du skal købe lige hvad du har lyst til. Hvis du behandler vognen pænt, skal den nok holde perfekt, ellers er der jo reklamationstet

Alle de jeg kender, der har emmaljunga har aldrig haft problemer med deres ihvertfald..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

De3Guldklumper

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

oki er der regler om at kalechen skal være fast, når de skal bruge den i dp?

Der skulle være flere kommuner som har indført regler omkring at kalechen skal kunne låses.

Anmeld

15. august 2013

Hyacinth

MissTas skriver:

vi har haft vores emmaljunga vogn i 1,5 år nu købte en big star supreme fra ny modellen i 2012 og vi har INGEN problemer haft.. hverken med fjedringen eller kalechen .. vores står som ny .. Så jeg kan kun anbefale den..

Tror også det afhænger lidt af hvordan man læsser barnevognen når man fx er ude at handle osv. at man ikke bare stiller en masse der i fodenden oven på barnevognen.. har jeg hvert fald set en del gøre så er det jo klart de n hænger der, eller smider en søskende derop.. men vores har der intet været med.. Vi havde kun problemer med vores inderfoer, som gik i syningen.. men det blev sendt ind til rep og er ligesom nyt nu

Men i min optik SKAL en barnevogn altså kunne klare en evt. søskende ovenpå eller varer, der læsses på en gang i mellem. Vores Odder har prøvet begge dele mange gange og der er ikke så meget som antydningen af hængende fjedre el. lign. Den holder altså bare til alt

Anmeld

15. august 2013

gokkelok

Odder! Odder! Odder!

Vi købte en brugt en fra 2008, som havde været brugt til 2 børn, nu har vi så haft den i et år, og man kan bare ikke se på den, at den er brugt. Helt fantastisk!!

Anmeld

15. august 2013

Guldet

gokkelok skriver:

Odder! Odder! Odder!

Vi købte en brugt en fra 2008, som havde været brugt til 2 børn, nu har vi så haft den i et år, og man kan bare ikke se på den, at den er brugt. Helt fantastisk!!

hvilke mærke i odder har i?

Anmeld

15. august 2013

Livsmor

Vores Emmaljunga Big City er nu 5, den er nu i brug til 3 barn. Der har været søskendesæde på, og den hænger overhovedet ikke. Det eneste jeg kan komme i tanke om er, at farven er falmet en smule......

Har haft en klapvogn, den drillede lidt i kalechen.

Min anbefaling er, prøvekør en helst med barn i, så kan du mærke hvilken der passer dig bedst. Odderen er meget stiv i det, og Emmaljungaen er blød.

Anmeld

16. august 2013

gokkelok

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

hvilke mærke i odder har i?

uha, jeg kan godt nok ikke huske det. Men det er med letvægtsstel og stoffet er ret stramt...

Ja, ved ikke om det kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.