Emmajunga eller odder barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
26 svar
6 synes godt om
14. august 2013

Guldet

Hvilke af de to mærker har i ? Hvorfor er i glade for jeres? Jeg tænker på odder zip, nogen der har gode og dårlig erfaringer om mærkerne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

MorDk

Vi har været super glade for vores Emmaljunga'er ♥

Min søn fra 2010 fik en brugt Emmaljunga 2008 model. Den var fin og der har ingen problemer været med den. Da vi fik lillesøster i 2012 købte vi en Emmaljunga Citybag til nitrocity stellet. Den bugte hun i 5 måneder og så kom hun over i klapvognen Emmaljunga nitroCity. Hun har en 2010 eller 2011 model stående på altanen som er super fin.

Jeg kan rigtig godt lide Emmaljungas modeller. De helt nye 2014 modeller er jeg ikke så vilde med. Oddervognen har jeg personligt aldrig selv været til. De er super lækre, men også "store" og det klæder ikke en lille en som mig (158 lav) at køre rundt med en oddervogn. Emmaljunga passer bedre til en "lille mor" ihvertfald hehe...

Men det er jo smag og behag. Men spørger du mig så ville jeg vælge en Emmaljunga ♥

Anmeld

14. august 2013

Troldemommi

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hvilke af de to mærker har i ? Hvorfor er i glade for jeres? Jeg tænker på odder zip, nogen der har gode og dårlig erfaringer om mærkerne ?

Vi har en Odder zip og den er fantastisk  Jeg har ingen erfaring med andre mærker så her må jeg give fortabt.

Monica 

Anmeld

14. august 2013

FruJacobsen

Vi har også en Odder Zip og er super glade for den! Så den vil jeg anbefale

Anmeld

14. august 2013

Hyacinth

Kendte en der arbejdede i butik ned barnevogne. Vi fik at vide, at det var Emaljunga vi skulle holde os helt fra pga. problemer med fjerdrene der hænger, kalecher der bliver slappe mv. Det skulle primært være design/mærke man betaler for. Min ene veninde elsker deres klapvogne og min anden veninde er træt af sin pga. ovenstående problemer.

Vi har en Odder som har haft 4 børn liggende i lang tid ad gangen. Den er hverken slap, løs i fjedre el. lign. Den ser nærmest ud som ny eller i al fald som om, den kun er blevet brugt til et barn

Det se nok et holdningsspørgsmål, men jeg er klart til Odder - det er de fleste jeg kender

Anmeld

14. august 2013

MorDk

Hyacinth skriver:

Kendte en der arbejdede i butik ned barnevogne. Vi fik at vide, at det var Emaljunga vi skulle holdets helt fra pga. problemer med fjerdrene der hænger, kalecher der bliver slappe mv. Det skulle primært være design/mærke man betaler for.

Vi har en Odder som har haft 4 børn liggende i lang tid ad gangen. Den er hverken slap, løs i fjedre el. lign. Den ser nærmest ud som ny eller i al fald som om, den kun er blevet brugt til et barn

Det se nok et holdningsspørgsmål, men jeg er klart til Odder - det er de fleste jeg kender

Gud ja!! Det er sgu da rigtig!!

Nu jeg tænker over det så har vi haft problemer med kalecherne og ja altanbarnevognen hænger en del i kassen/stellet!

Hmm... jeg æder min ord i mig... men har nu været OK glad for vognene alligevel.

Men tror Odder er en SUPER vogn!

Anmeld

14. august 2013

lycly

Jeg er en sucker for emmaljunga fordi jeg elsker deres design.
Eneste ulempe er at den har det med at hælde lidt i fodenden når den har været brugt et stykke tid. Hvilket gør at man fx ikke kan sætte søskende sæde på.
Men på trods af det ville jeg til enhver tid vælge emmaljunga. Kan også bedre lide de bløde håndtag

Anmeld

14. august 2013

Hyacinth

MorDk skriver:

Gud ja!! Det er sgu da rigtig!!

Nu jeg tænker over det så har vi haft problemer med kalecherne og ja altanbarnevognen hænger en del i kassen/stellet!

Hmm... jeg æder min ord i mig... men har nu været OK glad for vognene alligevel.

Men tror Odder er en SUPER vogn!

Min veninde brokkede sig og den har vist været til rep. Dog mener jeg, den gik i stykker igen.
Har I ikke haft den/dem til rep.?

Anmeld

14. august 2013

MorDk

Hyacinth skriver:

Min veninde brokkede sig og den har vist været til rep. Dog mener jeg, den gik i stykker igen.
Har I ikke haft den/dem til rep.?

Jo vi var faktisk nede med klapvognen fordi kalechen hurtigt blev meget slap!! men der fik vi bare af vide de intet kunne gøre

Anmeld

14. august 2013

l.kjoeller

jeg er mega glad for min odder. tror emmaljunga er et godt mærke men grunden til jeg valgte odder er at flere jeg kender har haft problemer med stelletpå deres emmaljunga 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.