Emmajunga eller odder barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Hyacinth

MorDk skriver:

Jo vi var faktisk nede med klapvognen fordi kalechen hurtigt blev meget slap!! men der fik vi bare af vide de intet kunne gøre

Ej, hvor er det dårlig service Emmaljungas vogne er ikke just billige! Det er virkelig for dårligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Tranebaer

Har kun erfaring med Emmaljunga. Og kun dårlige erfaringer, desværre. Har haft to forskellige tvillingevogne, begge med dårlig kaleche og begge hang i stellet. Den ene så voldsomt, at den gik helt i stykker.

Synes også at Odder er langt flottere. Jeg synes faktisk ikke, at Emmaljunga er pæne. Kan godt lide en hård kaleche.

Anmeld

15. august 2013

tarkoflen

Jeg elsker vores Odder zipp

Jeg synes det er så smart, at man kan åbne midt i overslaget, det bruger jeg rigtig meget, faktisk hver eneste gang vi er ude og gå stellet kan klappes rigtig meget sammen, og det er nødvendigt for at den kan være i vores bil... Desuden er jeg pjattet med designet og synes bare det er en flot vogn

I babysam kan du booke en time hos en ekspedient, der kan fortælle dig om de forskellige vogne, fordele og ulemper og hvad du ellers kan have brug for at vide og se måske det var noget for dig?

Held og lykke med valg af vogn

Anmeld

15. august 2013

janne1986

Er så vild med emmaljunga s design,... Og deres affjedring, da jeg ikke er så høj, så er den ekstrem lækker at køre med (sammenligner med en trille, vi havde før, den var stiv)

har emmaljunga klapvogn også,,,, der er lidt med kalechen.... Eller har vi ik haft noget bøvl rigtig..... 

Anmeld

15. august 2013

Dorthe1986

Odder Zip på x-dream stel den mest fantastiske vogn! Så jeg hepper på Odder ;-)

Anmeld

15. august 2013

L&V

Vi har en emmaljunga klapvogn og den er så dårlig bruger den aldrig for bliver så gal over det skrammel. Vores odder vogn er super lækker og har intet at klage over mht den

Anmeld

15. august 2013

MissTas

Hyacinth skriver:

Kendte en der arbejdede i butik ned barnevogne. Vi fik at vide, at det var Emaljunga vi skulle holde os helt fra pga. problemer med fjerdrene der hænger, kalecher der bliver slappe mv. Det skulle primært være design/mærke man betaler for. Min ene veninde elsker deres klapvogne og min anden veninde er træt af sin pga. ovenstående problemer.

Vi har en Odder som har haft 4 børn liggende i lang tid ad gangen. Den er hverken slap, løs i fjedre el. lign. Den ser nærmest ud som ny eller i al fald som om, den kun er blevet brugt til et barn

Det se nok et holdningsspørgsmål, men jeg er klart til Odder - det er de fleste jeg kender

vi har haft vores emmaljunga vogn i 1,5 år nu købte en big star supreme fra ny modellen i 2012 og vi har INGEN problemer haft.. hverken med fjedringen eller kalechen .. vores står som ny .. Så jeg kan kun anbefale den..

Tror også det afhænger lidt af hvordan man læsser barnevognen når man fx er ude at handle osv. at man ikke bare stiller en masse der i fodenden oven på barnevognen.. har jeg hvert fald set en del gøre så er det jo klart de n hænger der, eller smider en søskende derop.. men vores har der intet været med.. Vi havde kun problemer med vores inderfoer, som gik i syningen.. men det blev sendt ind til rep og er ligesom nyt nu

Anmeld

15. august 2013

Guldet

1000 tak for jeres svar! er i total vildrede, for ønskevognen var en emmajunga barnevogn, men tør ikke rigtig at købe den, nu hvor der er så mange der har dårlig erfaringer med den!

Tænker nu på en odder model, er der nogen special i kan anbefale, har selv tænkt på en odder zip, som jeg os kan se folk i denne tråd har og kun har positive ord om. Er der andre lækre odder modeller i kan anbefale??

Anmeld

15. august 2013

De3Guldklumper

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

1000 tak for jeres svar! er i total vildrede, for ønskevognen var en emmajunga barnevogn, men tør ikke rigtig at købe den, nu hvor der er så mange der har dårlig erfaringer med den!

Tænker nu på en odder model, er der nogen special i kan anbefale, har selv tænkt på en odder zip, som jeg os kan se folk i denne tråd har og kun har positive ord om. Er der andre lækre odder modeller i kan anbefale??

Jeg har en Odder cecilia Classic - den er med fast kaleche.

Det vil jeg klart anbefale - især hvis jeres barn skal i dp bagefter da de der skal være med fast kaleche.

Jeg kan dog selv bedst lide dem med fat kaleche så derfor har vi sådan en

Anmeld

15. august 2013

Guldet

Pylle3 skriver:

Jeg har en Odder cecilia Classic - den er med fast kaleche.

Det vil jeg klart anbefale - især hvis jeres barn skal i dp bagefter da de der skal være med fast kaleche.

Jeg kan dog selv bedst lide dem med fat kaleche så derfor har vi sådan en

oki er der regler om at kalechen skal være fast, når de skal bruge den i dp?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.