Har fået tid til igangsættelse :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold Da op søde..det er godt nok snart hvor er det bare spændende ih har helt kriller i maven ..

Håber også det er forkert måling ellers har hun godt nok travlt da

He he, tak 
Ja, det blev lige pludselig meget snart 

Jeg håber der er målt bare en lille smule forkert, ellers bliver det godt nok en stor baby.
Og i forhold til sidste skanning har den taget ca. 1200 gram på, på 14 dage, det synes jeg lyder lidt vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

FrkZier

Nessie skriver:

Tusind tak 

Ja, jeg kan da godt blive lidt nervøs over størrelsen på babyen, men andre har gjort det, så jeg håber det går rimelig hurigt 

de kloge siger jo at det er nemmere at føde et stort barn fordi de selv kan hjælpe til med at komme ud

Anmeld

13. august 2013

Happiness

Nessie skriver:

Vi har haft en lidt sjov dag i dag 

Daniel har ikke været i børnehave, da han lige skulle til tjek hos ørelægen. Det gik fint, og han sagde til ørelægen at sådan én (den der måler trykket i øret), har hans rigtige læge også 
Hun tog det nu ganske pænt, at han ikke mente hun var en rigtig læge 

Vi gik ud for at spise frokost, og kørte så op på sygehuset for at blive skannet og tale med diabetes sygeplejersken.

Skanningen gik fint, Daniel syntes det var lidt spændende at se babyen, selvom jeg ikke er sikker på at han helt forstod at det var VORES baby på skærmen 

Til sidst siger lægen til JM, at hun skulle finde en tid til igangsættelse, og så så vi sådan her ud 

Så vi skal møde op på svangreambulatoriet mandag d. 19. kl. 19. Så får jeg lagt et ballonkateter, og de håber at de så kan tage vandet tirsdag morgen.
Nu er det lige pludselig MEGET snart, og jeg er da glad for at vi har styr på det hele, mangler bare lige at pakke tasken til sygehuset.

Nå ja, jeg skal sættes i gang nu, fordi den lille er vokset temmelig meget på det sidste. Lægen målte hende til 3.900 gram , så hun har taget ca. 1.200 gram på, på 14 dage. Håber dog lidt at der blev målt bare en smule forkert i dag 

Så i næste uge er jeg simpelthen mor til 2 

Det er jo lige om lidt Ihh altså, det er jo så spændende. Glæder mig til at se hende. Kan I så holde ventetiden ud, når I nu kender datoen for igangsættelsen?

Anmeld

13. august 2013

Kofoed.

Nessie skriver:

Det kan være det bliver en kæmpebaby 

Det jo noget helt nyt, er jo van til mini babyer skal i ligge på sygehuset nogle dage, eller må i tage hjem med det samme?

Anmeld

13. august 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Ja, de må lige give dig en tid 

Tak 

Ja det må de meget gerne vi skal af sted d. 21 så skal jeg nok opdatere dig

Anmeld

13. august 2013

Nessie

FrkZier skriver:

de kloge siger jo at det er nemmere at føde et stort barn fordi de selv kan hjælpe til med at komme ud

He he, så ender det med at hun bare springer ud 

Anmeld

13. august 2013

Nessie

Happiness skriver:

Det er jo lige om lidt Ihh altså, det er jo så spændende. Glæder mig til at se hende. Kan I så holde ventetiden ud, når I nu kender datoen for igangsættelsen?

Ja, det går da indtil videre, men ved også at jeg vil trisse rundt om mig selv sidst på ugen 

Jeg er godt nok spændt på at se hvor stor hun er, og om hun er rødhåret 

Anmeld

13. august 2013

Nessie

Kofoed. skriver:

Det jo noget helt nyt, er jo van til mini babyer skal i ligge på sygehuset nogle dage, eller må i tage hjem med det samme?

Vi skal være der en 2-3 dage, pga min sukkersyge, men det er da bedre end sidst, dér var det 5 dage 

Anmeld

13. august 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Ja det må de meget gerne vi skal af sted d. 21 så skal jeg nok opdatere dig

Det lyder godt, tilgiv mig hvis jeg ikke lige er på i et stykke tid deromkring 

Anmeld

13. august 2013

FrkZier

Nessie skriver:

He he, så ender det med at hun bare springer ud 

haha ja det kunne da være dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.