Har fået tid til igangsættelse :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Clisolka

Nessie skriver:

Vi har haft en lidt sjov dag i dag 

Daniel har ikke været i børnehave, da han lige skulle til tjek hos ørelægen. Det gik fint, og han sagde til ørelægen at sådan én (den der måler trykket i øret), har hans rigtige læge også 
Hun tog det nu ganske pænt, at han ikke mente hun var en rigtig læge 

Vi gik ud for at spise frokost, og kørte så op på sygehuset for at blive skannet og tale med diabetes sygeplejersken.

Skanningen gik fint, Daniel syntes det var lidt spændende at se babyen, selvom jeg ikke er sikker på at han helt forstod at det var VORES baby på skærmen 

Til sidst siger lægen til JM, at hun skulle finde en tid til igangsættelse, og så så vi sådan her ud 

Så vi skal møde op på svangreambulatoriet mandag d. 19. kl. 19. Så får jeg lagt et ballonkateter, og de håber at de så kan tage vandet tirsdag morgen.
Nu er det lige pludselig MEGET snart, og jeg er da glad for at vi har styr på det hele, mangler bare lige at pakke tasken til sygehuset.

Nå ja, jeg skal sættes i gang nu, fordi den lille er vokset temmelig meget på det sidste. Lægen målte hende til 3.900 gram , så hun har taget ca. 1.200 gram på, på 14 dage. Håber dog lidt at der blev målt bare en smule forkert i dag 

Så i næste uge er jeg simpelthen mor til 2 

Ej hvor dejligt!! Det må bringe held på mandag når du skal igangsættes - så skal jeg tænke på dig når jeg bliver scannet på Riget  Jeg håber selv at få en dato på mandag, enten ved igangsættelse eller pks fordi han ikke har vendt sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

-Sigrid-

Sikke en kleppert

Tillykke med datoen, hvor er det vildt at du er så langt henne 

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Maja88 skriver:

Nej men kan bare mærke jeg er ved at være en sur og træls mor overror den store desværre... min lunte er suuuper kort og er jo ikke hendes skyld jeg er gravid

Ja, dér har jeg også været 
Ind i mellem er tålmodigheden bare rigtig langt væk, og så bliver der oerreageret, men fordelen er jo at man er klar over det, så man kan nå at tage sig selv i det en gang i mellem 

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Babymor2010 skriver:

Ej hvor dejligt!! Det må bringe held på mandag når du skal igangsættes - så skal jeg tænke på dig når jeg bliver scannet på Riget  Jeg håber selv at få en dato på mandag, enten ved igangsættelse eller pks fordi han ikke har vendt sig 

Det bliver sikkert lige som sidst. Jeg går og trisser rundt om mig selv hele dagen, og flytter lidt rundt på rodet, og kan slet ikke samle mig om noget 

Min lille bølle har jo heldigvis fået vendt sig i den rigtige rening, så dér skal hun jo så bare blive den næste uges tid 

Kydser da lige fingre for dig, så du evt. også kan få en til til igangsættelse 

Anmeld

12. august 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Sikke en kleppert

Tillykke med datoen, hvor er det vildt at du er så langt henne 

Ja, jeg synes da godt nok også at det er lidt vildt 
Er da lidt spændt på at se hvad hun så ender med at veje 

Ja, tiden er lige pludselig gået hurtigt 

Anmeld

12. august 2013

Clisolka

Nessie skriver:

Det bliver sikkert lige som sidst. Jeg går og trisser rundt om mig selv hele dagen, og flytter lidt rundt på rodet, og kan slet ikke samle mig om noget 

Min lille bølle har jo heldigvis fået vendt sig i den rigtige rening, så dér skal hun jo så bare blive den næste uges tid 

Kydser da lige fingre for dig, så du evt. også kan få en til til igangsættelse 

Haha ja jeg var heller ikke til at skyde igennem da jeg skulle møde dagen for igangsættelsen med Bella... Puuuh der var nerver på 

Han mosler noget rundt, men vender sig ikke - han skal åbenbart være på tværs 

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Ih hvor spændende, sikke en basse

Rigtig god fødsel

Anmeld

12. august 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

Ja, jeg synes da godt nok også at det er lidt vildt 
Er da lidt spændt på at se hvad hun så ender med at veje 

Ja, tiden er lige pludselig gået hurtigt 

Ja, din datter ville jo ende oppe over fire kilogram 

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Babymor2010 skriver:

Haha ja jeg var heller ikke til at skyde igennem da jeg skulle møde dagen for igangsættelsen med Bella... Puuuh der var nerver på 

Han mosler noget rundt, men vender sig ikke - han skal åbenbart være på tværs 

Vi kunne heller ikke samle os om at lave aftensmad den dag, så vi tog på Bones og spiste inden vi tog på sygehuset 
Det er bare lidt mærkeligt at vide at man om x-antal timer/inden for ganske få dage sidder med sit lille barn i armene, selvom man har ventet så længe på det 

Anmeld

12. august 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Ja, din datter ville jo ende oppe over fire kilogram 

En pige med gods i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.