Nessie skriver:
Vi har haft en lidt sjov dag i dag 
Daniel har ikke været i børnehave, da han lige skulle til tjek hos ørelægen. Det gik fint, og han sagde til ørelægen at sådan én (den der måler trykket i øret), har hans rigtige læge også 
Hun tog det nu ganske pænt, at han ikke mente hun var en rigtig læge 
Vi gik ud for at spise frokost, og kørte så op på sygehuset for at blive skannet og tale med diabetes sygeplejersken.
Skanningen gik fint, Daniel syntes det var lidt spændende at se babyen, selvom jeg ikke er sikker på at han helt forstod at det var VORES baby på skærmen 
Til sidst siger lægen til JM, at hun skulle finde en tid til igangsættelse, og så så vi sådan her ud 

Så vi skal møde op på svangreambulatoriet mandag d. 19. kl. 19. Så får jeg lagt et ballonkateter, og de håber at de så kan tage vandet tirsdag morgen.
Nu er det lige pludselig MEGET snart, og jeg er da glad for at vi har styr på det hele, mangler bare lige at pakke tasken til sygehuset.
Nå ja, jeg skal sættes i gang nu, fordi den lille er vokset temmelig meget på det sidste. Lægen målte hende til 3.900 gram 
, så hun har taget ca. 1.200 gram på, på 14 dage. Håber dog lidt at der blev målt bare en smule forkert i dag 
Så i næste uge er jeg simpelthen mor til 2 
Ej hvor dejligt!! Det må bringe held på mandag når du skal igangsættes - så skal jeg tænke på dig når jeg bliver scannet på Riget 
Jeg håber selv at få en dato på mandag, enten ved igangsættelse eller pks fordi han ikke har vendt sig