Har fået tid til igangsættelse :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Nessie

Maja84 skriver:

Ih hvor spændende, sikke en basse

Rigtig god fødsel

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Kofoed.

wee, så skal jeg snart se endnu en fantastisk lille baby.

Anmeld

12. august 2013

Hailiesmom11

Ih hvor spændende
Gid det var mig! Men så håber jeg bare jeg får min igangsættelse også
Skal nok tænke på jer på mandag/tirsdag

Anmeld

13. august 2013

Holbæktrunten

Nessie skriver:

Vi har haft en lidt sjov dag i dag 

Daniel har ikke været i børnehave, da han lige skulle til tjek hos ørelægen. Det gik fint, og han sagde til ørelægen at sådan én (den der måler trykket i øret), har hans rigtige læge også 
Hun tog det nu ganske pænt, at han ikke mente hun var en rigtig læge 

Vi gik ud for at spise frokost, og kørte så op på sygehuset for at blive skannet og tale med diabetes sygeplejersken.

Skanningen gik fint, Daniel syntes det var lidt spændende at se babyen, selvom jeg ikke er sikker på at han helt forstod at det var VORES baby på skærmen 

Til sidst siger lægen til JM, at hun skulle finde en tid til igangsættelse, og så så vi sådan her ud 

Så vi skal møde op på svangreambulatoriet mandag d. 19. kl. 19. Så får jeg lagt et ballonkateter, og de håber at de så kan tage vandet tirsdag morgen.
Nu er det lige pludselig MEGET snart, og jeg er da glad for at vi har styr på det hele, mangler bare lige at pakke tasken til sygehuset.

Nå ja, jeg skal sættes i gang nu, fordi den lille er vokset temmelig meget på det sidste. Lægen målte hende til 3.900 gram , så hun har taget ca. 1.200 gram på, på 14 dage. Håber dog lidt at der blev målt bare en smule forkert i dag 

Så i næste uge er jeg simpelthen mor til 2 

Hvor spændende

Må jeg spørge hvorfor de vælger at anlægge ballonkatheter og ikke stikpiller?

Troede egentlig at det var mest alm med stikpiller (som vidst også nogen steder fås som alm tbl form).

Jeg skal nemlig nok også have ballonkatheter hvis jeg skal sættet igang (forudsat at hun vender sig), men det er fordi at erfaringen viser at stikpiller ikke fungerer på mig, og a det ikke er sikkert at de er gået over til igangsættelse med alm tbl...

Anmeld

13. august 2013

FrkZier

Nessie skriver:

Daniel har ikke været i børnehave, da han lige skulle til tjek hos ørelægen. Det gik fint, og han sagde til ørelægen at sådan én (den der måler trykket i øret), har hans rigtige læge også 

Vi gik ud for at spise frokost, og kørte så op på sygehuset for at blive skannet og tale med diabetes sygeplejersken.

Skanningen gik fint, Daniel syntes det var lidt spændende at se babyen, selvom jeg ikke er sikker på at han helt forstod at det var VORES baby på skærmen 

Til sidst siger lægen til JM, at hun skulle finde en tid til igangsættelse, og så så vi sådan her ud 

Så vi skal møde op på svangreambulatoriet mandag d. 19. kl. 19. Så får jeg lagt et ballonkateter, og de håber at de så kan tage vandet tirsdag morgen.
Nu er det lige pludselig MEGET snart, og jeg er da glad for at vi har styr på det hele, mangler bare lige at pakke tasken til sygehuset.

Nå ja, jeg skal sættes i gang nu, fordi den lille er vokset temmelig meget på det sidste. Lægen målte hende til 3.900 gram , så hun har taget ca. 1.200 gram på, på 14 dage. Håber dog lidt at der blev målt bare en smule forkert i dag 

EJ HVOR SPÆNDENDE

jeg krydser fingre for det kommer til at gå let og elegant (eller så let en fødsel nu kan gå)

Anmeld

13. august 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Hold Da op søde..det er godt nok snart hvor er det bare spændende ih har helt kriller i maven ..

Håber også det er forkert måling ellers har hun godt nok travlt da

Anmeld

13. august 2013

Nessie

Kofoed. skriver:

wee, så skal jeg snart se endnu en fantastisk lille baby.

Det kan være det bliver en kæmpebaby 

Anmeld

13. august 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Ih hvor spændende
Gid det var mig! Men så håber jeg bare jeg får min igangsættelse også
Skal nok tænke på jer på mandag/tirsdag

Ja, de må lige give dig en tid 

Tak 

Anmeld

13. august 2013

Nessie

Holbæktrunten skriver:

Hvor spændende

Må jeg spørge hvorfor de vælger at anlægge ballonkatheter og ikke stikpiller?

Troede egentlig at det var mest alm med stikpiller (som vidst også nogen steder fås som alm tbl form).

Jeg skal nemlig nok også have ballonkatheter hvis jeg skal sættet igang (forudsat at hun vender sig), men det er fordi at erfaringen viser at stikpiller ikke fungerer på mig, og a det ikke er sikkert at de er gået over til igangsættelse med alm tbl...

Meget 

Som jeg forstod det, så bruger de ballonkateret, fordi det er 2 uger før tid, og de håber at de på den måde kan udvide livmoderhalsen, så de kan tage vandet tirsdag, og jeg så kan lave veer af mig selv.

Jeg må indrømme at jeg ikke kan huske alt hvad hun sagde, var stadig lidt rundt på gulvet over at der lige pludselig kun var en uge tilbage 
Men jeg tror at det er mere skånsomt, når jeg fik KS sidst. De er meget obs på hele forløbet, og jeg kommer heller ikke til at få et langvarigt forløb pga. arret.

Sidst fik jeg stikpiller, og de virkede sådan set fint nok, men det var også til termin, og jeg var egyndt at åbne mig en smule, men det er der nok ikke rigtig chance for denne gang 

Min lå på tværs, men har lige nået at vende sig, så det kan in måske også nå endnu 

Anmeld

13. august 2013

Nessie

FrkZier skriver:

EJ HVOR SPÆNDENDE

jeg krydser fingre for det kommer til at gå let og elegant (eller så let en fødsel nu kan gå)

Tusind tak 

Ja, jeg kan da godt blive lidt nervøs over størrelsen på babyen, men andre har gjort det, så jeg håber det går rimelig hurigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.