Hvornår fortalte I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Tulipan

Den første gang jeg var gravid fortalte jeg det ikke til andre end 1 veninde og min kæreste. Så tabte jeg den og det var super hårdt ikke at have nogen at snakke med det om, men så følte jeg at det var forkert at fortælle det bagefter, og jeg valgte at vente til jeg blev gravid igen
Det er jeg så nu.
Er i 6+2 og har tænkt mig at fortælle min nærmeste familie det i den her uge
Min kæreste vil helst vente til efter nf hvis det nu går galt igen, så hans familie og omverdenen får det først at vide efter det...
Men jeg har brug for at fortælle min familie det, hvis det nu går galt igen så de kan samle mig op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

CroQuis

De nærmeste fra min mands familie fik det at vide da jeg var ca 12 uger henne, og de nærmeste fra min familie fik det at vide da jeg var 14 uger henne. Og et par dage derefter, offentliggjorde vi det på facebook.

Grunden til rækkefølgen, er udelukkende pga afstanden til den forskellige del af familien (ca 3 timer til hver) - og i dette tilfælde, så vi hans familie først, og det passede med NF var overstået 

Anmeld

12. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

Sagen er at jeg er gravid og ikke rigtigt ved endnu om jeg skal fortælle familien det eller ej - grunden er den samme; hvad nu hvis jeg mister.

Desuden kan vi heller ikke rigtig blive enige om hvem vi skal sige det til først... så

Hvor langt henne var du da du/I fortalte familien at du var gravid og hvordan prioterede I dem der skulle have det at vide?

Da testen viste positiv fortalte jeg det til min mor, nogle veninder og de nærmeste fælles venner min kæreste og jeg har.
Vil så også sige, at man var ekstrem nervøs for om man skulle få en spontan abort når man havde spredt nyheden så tidligt, heldigvis skete det ikke Vi kunne bare ikke vente med at skulle fortælle den store nyhed, men måske skulle i vente lidt eller bare fortælle jeres nærmeste familie det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.