Hvornår fortalte I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Millea

Altså min mor fik det af vide med det samme, ringet på dagen hvor jeg testet positiv.. eller ventet vi med såsmåt at begynde at fortælle det til familie efter trykhedsscanning i uge 6 - hvor vi så hjertet slå.. Så folk fik det af vide løbende..

Efter NF var det ikke "hemmeligt" for venner og bekendte mere.. Vi har aldrig lagt billeder op eller skrevet på facebook at vi skulle have en lille, men bare fortalt det til de venner vi nu har haft i røret eller mødt til det ene og det andet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Sagen er at jeg er gravid og ikke rigtigt ved endnu om jeg skal fortælle familien det eller ej - grunden er den samme; hvad nu hvis jeg mister.

Desuden kan vi heller ikke rigtig blive enige om hvem vi skal sige det til først... så

Hvor langt henne var du da du/I fortalte familien at du var gravid og hvordan prioterede I dem der skulle have det at vide?

Jeg var 7+1 da vi fortalte det til den nærmeste familie (forældre og søskende)

Vi har været i behandling (holdt hemmeligt for alle) og fortalte det efter tryghedsscanningen.
Derefter fortalte vi det løbende til fastre og onkler og da vi havde været til NF, fortalte vi resten det via facebook.

Anmeld

12. august 2013

Lykke:)

Vi fortalte familien det med det samme - 5+? da det hele skete lidt pludseligt og vi havde brug for at dele det med dem.
Venner fik det at vide efter NF

Anmeld

12. august 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Sagen er at jeg er gravid og ikke rigtigt ved endnu om jeg skal fortælle familien det eller ej - grunden er den samme; hvad nu hvis jeg mister.

Desuden kan vi heller ikke rigtig blive enige om hvem vi skal sige det til først... så

Hvor langt henne var du da du/I fortalte familien at du var gravid og hvordan prioterede I dem der skulle have det at vide?

Vi fortalte familien det da vi fik 2 streger  Min chef og tætteste kollegaer fik besked da jeg var 6+ - netop fordi de skulle vide hvis jeg blev dårlig pga. min diabetes  Efter NF fik resten af omverdenen besked 

Anmeld

12. august 2013

Monski

Anonym skriver:

Min mor regnede det ud, resten af vores nærmeste familie (svigeerforælde, min far og søskende) fik det at vide efter en trygheds scanning i uge 9.
- ellers måtte folk vente til efter nakkefoldsscanniningen

Anmeld

12. august 2013

Benjamins'mor

Min svigerfamilie fik det afvide 5+5 da jeg skulle til lægen. De ville også have været de første selvom det ikke var fordi jeg skulle køres til lægen.

Min veninde fik det afvide i 6+.
Og min mor i 7+.

Resten fik det afvide dagen før NF, 12+6.

Anmeld

12. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Vi fortalte det først efter vi havde været til scanning. Synes det var lidt spændende at have en hemmelighed sammen med min mand Vi gav et scanningsbillede til den nærmeste familie da vi afsløret det..

Anmeld

12. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

begge gange tidligt til mine nærmeste. og er glad for jeg gjorde det. mistede 1 gang og havde i den grad behov for støtten. 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

jeg har tidligere haft en abort hvor jeg ikke havde fortalt familien endnu at jeg ventede mig og det var svært at være ked af det efter fordi familien ikke rigtig kunne trøste mig.

Anmeld

12. august 2013

Hailiesmom11

Vi fortalte det 13+ efter NF første gang ví ville være helt sikre
Her anden gang fortalte vi det 9+ for der kunne det ikke længere skjules..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.