Med/uden BH for at undgå hængebryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

modesty

CroQuis skriver:

Jeg synes engang at jeg hørte noget om, at det var godt at sove uden BH om aftenen, eller tage nogle dage hvor man gik uden BH for at styrke brystmusklerne og undgå hængebbs...

Men passer dette stadig? 

Og hvad nu når brysterne vokser i forbindelse med graviditeten?

Synes også jeg har hørt at det er vigtigt at finde den rigtige str BH, så der er ordentlig støtte - men hvordan ved man at den er god nok, udover at den sidder behageligt?

Lad os starte en lille debat, så vi alle kan få en chance for at undgå det, eller måske bare udskyde det til vi bliver lidt ældre 

Jeg har aldrig brugt BH, har ammet min søn i et år og har ikke hængebryster.

http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/din-bh-kan-give-dig-haengebryster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

pcoramt

CroQuis skriver:

Jeg synes engang at jeg hørte noget om, at det var godt at sove uden BH om aftenen, eller tage nogle dage hvor man gik uden BH for at styrke brystmusklerne og undgå hængebbs...

Men passer dette stadig? 

Synes også jeg har hørt at det er vigtigt at finde den rigtige str BH, så der er ordentlig støtte - men hvordan ved man at den er god nok, udover at den sidder behageligt?

Lad os starte en lille debat, så vi alle kan få en chance for at undgå det, eller måske bare udskyde det til vi bliver lidt ældre 

Spændende indlæg en god bh kræver en der har forstand på at måle og tilpasse dem personligt ejer jeg selv 3 rigtig gode bh'er pg en Helvedes masse h&m bher og det er altid de samme der bliver brugt efter jeg er blevet gravid er mine bryster begyndt at søge syd på, men det kan ikke ses med en god bh tror da når jeg har fået de børn jeg skal have, så kunne det godt ske at der kom lidt fyld i dem :p

Anmeld

12. august 2013

pcoramt

CroQuis skriver:

Men passer dette stadig? 

Spændende indlæg en god bh kræver en der har forstand på at måle og tilpasse dem personligt ejer jeg selv 3 rigtig gode bh'er pg en Helvedes masse h&m bher og det er altid de samme der bliver brugt efter jeg er blevet gravid er mine bryster begyndt at søge syd på, men det kan ikke ses med en god bh tror da når jeg har fået de børn jeg skal have, så kunne det godt ske at der kom lidt fyld i dem :p

Anmeld

12. august 2013

CroQuis

LuLy skriver:

Jeg ville også ønske at jeg kunne undvære bh med bøjler, meeen en E-skål der har fået to børn kræver lidt mere støtte
Tror bestemt ikke at en bh uden bøjler bliver betragtet som dårlig, kommer nok an på størrelsen

Hehe okay, jeg hader virkelig bare BH med bøjle (ligger ca midt mellem B og C, så faktisk også irriterende at finde den rette størrelse.. &nbsp... Føler de gnaver, og er virkelig ubehagelige at have på  Men de er altså bare så meget kønnere end BH'er uden bøjle 

Anmeld

12. august 2013

Juliekp

Maria&Lukas skriver:

Du har heldigvis mange år at fortryde i hvis du finder ud af du vil ha en mere hvor meget har du fået i hver hvis jeg må spørge?

300 ml i hver, bruger F og G-skål

Anmeld

12. august 2013

CroQuis

Månsson skriver:

Det er fis og røver historier.. At de kommer til at hænge har noget at gøre med hormoner og du ka ik gøre en disse for før eller siden går de syd på og amning har heller ingen indvirkning

Okay, troede faktisk at amning ville have en større indvirkning, da brysterne jo vokser hvilket huden jo så også gør.. Også  ville jeg ikke lige forvente at den "trak sig sammen igen" efter endt amning 

Anmeld

12. august 2013

CroQuis

pcoramt skriver:

Går med samme overvejelser efter jeg har fået børn 

Men nu må vi se hvordan de kommer til at se ud jo, og ikke tage sorgerne på forskud

En der er god til at måle, er det sådan en BH butik eller hva'? 

Anmeld

12. august 2013

CroQuis

modesty skriver:

Jeg har aldrig brugt BH, har ammet min søn i et år og har ikke hængebryster.

http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/din-bh-kan-give-dig-haengebryster

Spændende læsning 

Anmeld

12. august 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Har det på samme måde.. Men har så også giga kæmpe jader.. 

Hihi *FNIS* 

Som du dog kan skrive det 

Anmeld

12. august 2013

L&V

CroQuis skriver:

Okay, troede faktisk at amning ville have en større indvirkning, da brysterne jo vokser hvilket huden jo så også gør.. Også  ville jeg ikke lige forvente at den "trak sig sammen igen" efter endt amning 

De vokser ik nødvendigvis ved amning men nærmere ved graviditeten.. Det er os der de hormoner opstår som ka blødgøre vævet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.