Med/uden BH for at undgå hængebryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.307 visninger
31 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2013

CroQuis

Jeg synes engang at jeg hørte noget om, at det var godt at sove uden BH om aftenen, eller tage nogle dage hvor man gik uden BH for at styrke brystmusklerne og undgå hængebbs...

Men passer dette stadig? 

Og hvad nu når brysterne vokser i forbindelse med graviditeten?

Synes også jeg har hørt at det er vigtigt at finde den rigtige str BH, så der er ordentlig støtte - men hvordan ved man at den er god nok, udover at den sidder behageligt?

Lad os starte en lille debat, så vi alle kan få en chance for at undgå det, eller måske bare udskyde det til vi bliver lidt ældre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Juliekp

CroQuis skriver:

Jeg synes engang at jeg hørte noget om, at det var godt at sove uden BH om aftenen, eller tage nogle dage hvor man gik uden BH for at styrke brystmusklerne og undgå hængebbs...

Men passer dette stadig? 

Og hvad nu når brysterne vokser i forbindelse med graviditeten?

Synes også jeg har hørt at det er vigtigt at finde den rigtige str BH, så der er ordentlig støtte - men hvordan ved man at den er god nok, udover at den sidder behageligt?

Lad os starte en lille debat, så vi alle kan få en chance for at undgå det, eller måske bare udskyde det til vi bliver lidt ældre 

Tror ærlig talt ikke man på den måde kan forhindre at få hænge babser, ligesom man ikke kan forhindre strækmærker  Men ja, hvad ved jeg... 

Jeg har silikone babser, så mine skal nok blive siddende hehe..

Anmeld

11. august 2013

lycly

Jeg har også hørt det med at sove uden bh - men ved ærligt ikke om det passer
Men jeg ved at det er vigtigt med en god bh, især hvis man har/får store bryster så de bliver støttet ordentligt. Bøjlen skal gå hele vejen rundt langs kanten mellem det bløde og det hårde. Og så skal det der stykke der er mellem brysterne sidde helt ind til huden, man må ikke kunne få en finger derned

Anmeld

11. august 2013

raca

jeg kunne aldrig finde på at sove med Bh.

og tja jeg går heller ikke altid med bh.

jeg er sikker på det er alder og hormon påvirkning kraftig vægt stigning eller tab, der får brysterne til at flytte mod syd,  og ikke bh eller ej.

Anmeld

11. august 2013

CroQuis

Juliekp skriver:

Tror ærlig talt ikke man på den måde kan forhindre at få hænge babser, ligesom man ikke kan forhindre strækmærker  Men ja, hvad ved jeg... 

Hehe, så er du jo sikret 

Ved heller ikke rigtig om det kan forhindres, men det med musklerne lød lidt logisk i mine ører dengang 

Anmeld

11. august 2013

Juliekp

CroQuis skriver:

Hehe, så er du jo sikret 

Ved heller ikke rigtig om det kan forhindres, men det med musklerne lød lidt logisk i mine ører dengang 

Ja det lyder nu ret logisk og kunne da være fedt hvis det passede, men tvivler dog stærkt 

Anmeld

11. august 2013

CroQuis

LuLy skriver:

Jeg har også hørt det med at sove uden bh - men ved ærligt ikke om det passer
Men jeg ved at det er vigtigt med en god bh, især hvis man har/får store bryster så de bliver støttet ordentligt. Bøjlen skal gå hele vejen rundt langs kanten mellem det bløde og det hårde. Og så skal det der stykke der er mellem brysterne sidde helt ind til huden, man må ikke kunne få en finger derned

Jeg hader bøjler i mine bh'er, så køber uden  

Men mon det så bliver betragtet som en dårlig bh?

Anmeld

11. august 2013

Lukas&Liam<3

Juliekp skriver:

Det kan du ikke være så sikker på /: mine er faldet skal have dem lavet igen når jeg har født og tabt det jeg skal

Anmeld

11. august 2013

Juliekp

Maria&Lukas skriver:

Det kan du ikke være så sikker på /: mine er faldet skal have dem lavet igen når jeg har født og tabt det jeg skal

Du har jo også været gravid, født et barn og nu er du gravid igen, så ikke noget at sige til de er faldet lidt

Vi skal ikke have flere børn, så det er ihvertfald ikke af den grund, hvis de pludselig hænger. Men de skal jo også friskes op hver 10. år

Anmeld

11. august 2013

CroQuis

raca skriver:

jeg kunne aldrig finde på at sove med Bh.

og tja jeg går heller ikke altid med bh.

jeg er sikker på det er alder og hormon påvirkning kraftig vægt stigning eller tab, der får brysterne til at flytte mod syd,  og ikke bh eller ej.

Gør ligesom dig, sover uden bh, og kan også sagtens finde på at gå uden nogle dage, dog kun når vi er alene hjemme osv, for bryder mig ikke om at gå uden, når vi er ude og handle eller har gæster.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.