Med/uden BH for at undgå hængebryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

lycly

CroQuis skriver:

Jeg hader bøjler i mine bh'er, så køber uden  

Men mon det så bliver betragtet som en dårlig bh?

Jeg ville også ønske at jeg kunne undvære bh med bøjler, meeen en E-skål der har fået to børn kræver lidt mere støtte
Tror bestemt ikke at en bh uden bøjler bliver betragtet som dårlig, kommer nok an på størrelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

L&V

Det er fis og røver historier.. At de kommer til at hænge har noget at gøre med hormoner og du ka ik gøre en disse for før eller siden går de syd på og amning har heller ingen indvirkning

Anmeld

11. august 2013

Lukas&Liam<3

Juliekp skriver:

Du har jo også været gravid, født et barn og nu er du gravid igen, så ikke noget at sige til de er faldet lidt

Vi skal ikke have flere børn, så det er ihvertfald ikke af den grund, hvis de pludselig hænger. Men de skal jo også friskes op hver 10. år

Nej, havde bare ikke regnet med det var så meget
I kan jo nå at skifte mening

Anmeld

11. august 2013

Juliekp

Maria&Lukas skriver:

Nej, havde bare ikke regnet med det var så meget
I kan jo nå at skifte mening

Så det jo godt at de kan løftes når du er færdig med at få børn

Tvivler.. Kæresten vil gerne, men jeg vil bestemt ikke.

Anmeld

11. august 2013

Lukas&Liam<3

Juliekp skriver:

Så det jo godt at de kan løftes når du er færdig med at få børn

Tvivler.. Kæresten vil gerne, men jeg vil bestemt ikke.

Jeg har også altid sagt 1 barn (nok fordi jeg selv er ene barn) min kæreste ville ha 2 (han har selv en bror) men jeg synes bare det er så fantastisk at være mor, så tænker, mon ikke det hele bliver dobbelt så fantastisk når der er 2 Lukas får mig til at smelte hver dag. Jeg må bare ha en mere

Anmeld

11. august 2013

Juliekp

Maria&Lukas skriver:

Jeg har også altid sagt 1 barn (nok fordi jeg selv er ene barn) min kæreste ville ha 2 (han har selv en bror) men jeg synes bare det er så fantastisk at være mor, så tænker, mon ikke det hele bliver dobbelt så fantastisk når der er 2 Lukas får mig til at smelte hver dag. Jeg må bare ha en mere

Du har så ret, det er det mest fantastiske at være mor Forstår da udemærket godt dit valg, for det er skønt at blive mor.

Jeg har altid sagt at jeg ville have 2 eller 3 børn, men det passer mig bedst bare at ha' min lille pige og sådan vil jeg gerne have det Har dog selv to bødre og kæresten har to bødre og to søstre..

Anmeld

11. august 2013

Lukas&Liam<3

Juliekp skriver:

Du har så ret, det er det mest fantastiske at være mor Forstår da udemærket godt dit valg, for det er skønt at blive mor.

Jeg har altid sagt at jeg ville have 2 eller 3 børn, men det passer mig bedst bare at ha' min lille pige og sådan vil jeg gerne have det Har dog selv to bødre og kæresten har to bødre og to søstre..

Du har heldigvis mange år at fortryde i hvis du finder ud af du vil ha en mere hvor meget har du fået i hver hvis jeg må spørge?

Anmeld

11. august 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Jeg synes engang at jeg hørte noget om, at det var godt at sove uden BH om aftenen, eller tage nogle dage hvor man gik uden BH for at styrke brystmusklerne og undgå hængebbs...

Men passer dette stadig? 

Og hvad nu når brysterne vokser i forbindelse med graviditeten?

Synes også jeg har hørt at det er vigtigt at finde den rigtige str BH, så der er ordentlig støtte - men hvordan ved man at den er god nok, udover at den sidder behageligt?

Lad os starte en lille debat, så vi alle kan få en chance for at undgå det, eller måske bare udskyde det til vi bliver lidt ældre 

altså jeg sover med en sportstop, og stod det til mig havde jeg også den på hele tiden og mine hænger altså ingen steder og har 2 børn i forvejen, dog er det kun A der er ammet, S var der ikke noget mælk til så måtte stoppe efter 1 månede...

Anmeld

11. august 2013

ønskebørn74

Gør ligesom dig, sover uden bh, og kan også sagtens finde på at gå uden nogle dage, dog kun når vi er alene hjemme osv, for bryder mig ikke om at gå uden, når vi er ude og handle eller har gæster.. 

Har det på samme måde.. Men har så også giga kæmpe jader.. 

Anmeld

11. august 2013

Snevejr84

Jeg sover aldrig med bh, det er slet ikke sundt. Vævet får ikke lov til at arbejde så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.