Baby i lejlighed på 53 kvm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Købmagerkonen

Isabella_mor skriver:

Vi har væghængt puslebord, og så har vi sløjfet vores eget soveværelse til fordel for børneværelse. Så vi sover i stuen på sovesofa, det er vores løsning og det fungere nogenlunde, selvom vi begge ønsker at flytte i noget større... 

Det er selvfølgelig også en mulighed, men jeg tror ikke det vil fungere her Vi håber at kunne få det til at fungere med delt soveværelse/babyværelse og så stue for sig. Men tusind tak for input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Pinkrose

FruOlsen skriver:

Kære piger!

Jeg starter på PB her til d. 1. september, så nu går jeg og spekulerer på hvordan vi skal gøre plads til guldklumpen når den engang melder sin ankomst. Vi har ingen (=INGEN) plads på badeværelse til pusleplads, så vi skal finde en løsning i vores soveværelse, hvor vi heldigvis har et par meter vægplads til seng o.lign. Derudover vil vi lave et lille hjørne i stuen med madras, legetøj, bøger el.lign.

Men! Jeg mangler inspiration! Så vil I ikke være dejlige at skrive lidt om hvad I har gjort og evt vise billeder af det - eller linke til steder hvor I selv finder inpspiration?

Tusind tak

Hej

Her bor vi også på 50 kvm . Så pladsen er småt

Men jeg havde til at starte med sådan en pusleplade der lå på tremme sengen og bruge den de første måneder hvor hun sov i sin lift.
Der efter blev det irriterende at skulle op og ned med den for at få hende lagt i seng.

Og så fik jeg sådan en brio væg pusleplade, fylder meget lidt og er til lige at slå ud når man skal bruge pladsen

Anmeld

11. august 2013

Hyacinth

FruOlsen skriver:

Wauw! Det lyder som om I virkelig har formået at bruge pladsen fornuftigt! Og tak for alle ideerne - der er helt sikkert noget jeg kan bruge Har du billeder du vil dele?

Ja, vi har da prøvet

Det meste er fra IKEA og Jysk.

Lægger billeder ind senere

Anmeld

11. august 2013

Købmagerkonen

Denisep skriver:

Hej

Her bor vi også på 50 kvm . Så pladsen er småt

Men jeg havde til at starte med sådan en pusleplade der lå på tremme sengen og bruge den de første måneder hvor hun sov i sin lift.
Der efter blev det irriterende at skulle op og ned med den for at få hende lagt i seng.

Og så fik jeg sådan en brio væg pusleplade, fylder meget lidt og er til lige at slå ud når man skal bruge pladsen

Jeg har selv tænkt at det ville blive irriterende at tage sådan en plade af og på hele tiden, så der ville et væghængt være en løsning... jeg tror desværre bare ikke vores væg kan bære sådan et Men tusind tak for input!

Anmeld

11. august 2013

lycly

Her er et billede af hjørnet i stuen og puslepladsen i soveværelset vi har så godt nok 2 børn, men den ene er en baby

Anmeld

11. august 2013

Købmagerkonen

LuLy skriver:

Her er et billede af hjørnet i stuen og puslepladsen i soveværelset vi har så godt nok 2 børn, men den ene er en baby

Det ser da rigtig hyggeligt ud! Hvor er jeres puslebord fra?

Anmeld

11. august 2013

lycly

FruOlsen skriver:

Det ser da rigtig hyggeligt ud! Hvor er jeres puslebord fra?

Det er et gammelt et fra IKEA, har købt det brugt Ville egentlig helst ha et med skuffer, for så kan man bedre have alt babytøjet der. Lige nu ligger hans tøj i kurve inde i skabet
Hvis ikke I har plads/skuffer til babytøjet i jeres eget skab så er det klart en fordel at have det integreret i puslebordet. Så I ikke både skal have Puslebord OG kommode

Anmeld

11. august 2013

Købmagerkonen

LuLy skriver:

Det er et gammelt et fra IKEA, har købt det brugt Ville egentlig helst ha et med skuffer, for så kan man bedre have alt babytøjet der. Lige nu ligger hans tøj i kurve inde i skabet
Hvis ikke I har plads/skuffer til babytøjet i jeres eget skab så er det klart en fordel at have det integreret i puslebordet. Så I ikke både skal have Puslebord OG kommode

Vi har ikke plads i vores eget skab, så det bliver noget med at have hylder ved puslepladsen og/eller have puslebord med skuffer

Jeg har tænkt meget på selv at konstruere et puslebord ud af en brugt kommode - så skal jeg bare finde en med den rette højde hvor jeg kan sætte en plade på.

Anmeld

11. august 2013

lycly

FruOlsen skriver:

Vi har ikke plads i vores eget skab, så det bliver noget med at have hylder ved puslepladsen og/eller have puslebord med skuffer

Jeg har tænkt meget på selv at konstruere et puslebord ud af en brugt kommode - så skal jeg bare finde en med den rette højde hvor jeg kan sætte en plade på.

Det tror jeg også sagtens man kan

Anmeld

11. august 2013

Juliekp

FruOlsen skriver:

Det ser rigtig godt ud!

Hvor er jeres puslebord fra? - og tak for inspiration

Det er et vi har købt på den blå avis og så har jeg selv sat nye "dutter" på skufferne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.