Kære piger!
Jeg starter på PB her til d. 1. september, så nu går jeg og spekulerer på hvordan vi skal gøre plads til guldklumpen når den engang melder sin ankomst. Vi har ingen (=INGEN) plads på badeværelse til pusleplads, så vi skal finde en løsning i vores soveværelse, hvor vi heldigvis har et par meter vægplads til seng o.lign. Derudover vil vi lave et lille hjørne i stuen med madras, legetøj, bøger el.lign.
Men! Jeg mangler inspiration! Så vil I ikke være dejlige at skrive lidt om hvad I har gjort og evt vise billeder af det - eller linke til steder hvor I selv finder inpspiration?
Tusind tak 
Vi bor 2 voksne, 1 pige på 2 år, 1 dreng på 10 mdr. i en 2,5 vær. lejlighed på 51 kvm. På papiret har vi 69,5 kvm., men reelt er det kun 51 kvm. Pga. for- og bagtrappe. Dog flytter vi så snart vi har solgt vores lejlighed
Men! For at lette pladsmanglen lidt vi gjort følgende;
1) Vi har bygget vores egen dobbeltseng i soveværelset op i højden, sådan så vi har opbevaringsplads under sengen til brugt børnetøj, legetøj mv.
2) vi har kurve ovenpå klædeskabene, sådan så vi kan have toiletruller, skønhedsprodukter mv. i dem
3) Vi har støvsugeren i klædeskabet samt al overtøj - dog har vi også en knagerække i entreen
4) Vi har en væghængt skoskabs-ting i entreen
5) Vi har et klap-ud spisebord i stuen med tilhørende klapstole(og selvfølgelig to Tripp Trapp'ere til børnene
6) Vi har puslekommode med store skuffer i, så deri er tøjet til vores søn.
7) Vi har en siddebænk i et "indhak" bag det ene værelses dør med 3 skuffer i(=opbevaring) derudover har vi ovenover bænken også en væghængt skufferække(3 skuffer)
8) Vi har to sidde-puffer i stuen tilhørende vores sofaarrangement. I pufferne er der også masser af opbevaringsplads.
9) Vi har en sidde-taburet stående i bruse-indhakket på badeværelset, hvor der er plads til håndklæder.
10) Vi har opbevaringsplads ovenpå køkkenskabe
11) Vi har 2 væghængte vitriner til opbevaring af dvd'er, papir mv. i stuen(den ene hænger ovenover den anden)
12) På min datters værelse(læs: hendes kammer!) har vi legetøjet i opbevaringskasser på gulvet og bøger i væghængt mini-reol
13) Vi har hylder ovenover puslekommoden, hvor der er bleer, babycremer, sutter, klude mv.
14) Vi har væghængte hylder i køkkenet til kogebøger mv.
15) Vi har to væghængte (ikke dybe) skabe på badeværelset med plads til tandbørster og andet grej
16) Vi har to hjørne-badehylder til shampoo osv inde i "bruse-indhakket" på badeværelset
17) Vi har indbyggede hylder i væggen - i stuen og soveværelset
18) Vi har en hylde ovenover sengen i soveværelset
Det lyder rodet, men det er faktisk ret pænt og slet ikke så presset som det nok lyder 
Håber jeg fik inspireret dig lidt

Anmeld