Autostol, hvilken anbefaler du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.244 visninger
22 svar
8 synes godt om
9. august 2013

**Ønskebabyen

Vi er så småt gået i tænkeboks, mht. hvilken autostol vi skal ud og investere i, til bettemanden.

Umiddelbart tænker jeg det skal være en Römer eller en Maxi Cosi. Nok fordi det er dem jeg har hørt mest om.

Hvilken vil du anbefale, og hvorfor??
Kan det ikke passe at det er Römer baby safe plus der har vundet bedst i test??

Det skal være den autostol der hedder 0-13 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Alexander&Lærke

Jeg er også til Rømer de er så nemme at betjene og stoffet er lige til at tage af og vaske.  Først havde vi recaro men har skiftet alle ud med rømer 2 i hver bil til hvert barn. 

Anmeld

9. august 2013

Maja88

**Ønskebabyen skriver:

Vi er så småt gået i tænkeboks, mht. hvilken autostol vi skal ud og investere i, til bettemanden.

Umiddelbart tænker jeg det skal være en Römer eller en Maxi Cosi. Nok fordi det er dem jeg har hørt mest om.

Vi er maxi cosi mennesker

Anmeld

9. august 2013

Pigent

Jeg ville sælge vælge mellem 

Cybex Aton 3 eller Rømer Baby Safe Plus begge med isofix base

Anmeld

12. august 2013

Autostol.dk

**Ønskebabyen skriver:

Der er to stole, som har klaret sig lige godt i 0-13 kg testen  http://www.autostol.dk/test-af-autostole/#0-15

Jeg vil ikke vælge den fra Römer, da en del oplever, at hovedet på barnet kommer til at "hænge" når barnet falder i søvn. Det kan dog afhjælpes lidt med en kile, som medføgler stolen, men det er ikke 100% optimalt.

Jeg vil faktisk anbefale dig en Maxi Cosi Pebble med family fix base - den er blandt de bedste og den har en super soveposition, hvor barnet næsten kommer helt ned at ligge. Derudover kan den sættes næsten helt op (til når barnet bliver større) så det bedre kan se. Vi brugte den faktisk til sønnen var 14½ mdr!

Når i så skal vælge 9-18 kg. stol kan i nemlig bruge basen til en Maxi Cosi Pearl, som er den bedst testet stol med 5-punktssele i 9-18 kg. gruppen.

Har du flere spørgsmål skal du bare sige til.

Anmeld

12. august 2013

**Ønskebabyen

Autostol.dk skriver:

Der er to stole, som har klaret sig lige godt i 0-13 kg testen  http://www.autostol.dk/test-af-autostole/#0-15

Jeg vil ikke vælge den fra Römer, da en del oplever, at hovedet på barnet kommer til at "hænge" når barnet falder i søvn. Det kan dog afhjælpes lidt med en kile, som medføgler stolen, men det er ikke 100% optimalt.

Jeg vil faktisk anbefale dig en Maxi Cosi Pebble med family fix base - den er blandt de bedste og den har en super soveposition, hvor barnet næsten kommer helt ned at ligge. Derudover kan den sættes næsten helt op (til når barnet bliver større) så det bedre kan se. Vi brugte den faktisk til sønnen var 14½ mdr!

Når i så skal vælge 9-18 kg. stol kan i nemlig bruge basen til en Maxi Cosi Pearl, som er den bedst testet stol med 5-punktssele i 9-18 kg. gruppen.

Tusind tak for det svar. Det hjalp da en del ;-)

Anmeld

12. august 2013

Silas&Mille

**Ønskebabyen skriver:

Vi havde en Maxi Cosi 0-13kg og den har vi været RIGTIG glade for.

Har den faktisk tilsalg

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151584809252569&set=oa.502679793143353&type=1&theater

Anmeld

12. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
**Ønskebabyen skriver:

Vi har en rømer, og den var rigtig god fordi den er meget rummelig ig man kan bruge den længe. Vi havde først en anden, kan ikke huske mærket, men allerede ved 4 måneder var den for træng.

vi har dig nu en maxi cosi 9-18 kg som vi også er meget tilfredse med. 

Anmeld

12. august 2013

Autostol.dk

sommerbarn<3 skriver:

Vi har en rømer, og den var rigtig god fordi den er meget rummelig ig man kan bruge den længe. Vi havde først en anden, kan ikke huske mærket, men allerede ved 4 måneder var den for træng.

vi har dig nu en maxi cosi 9-18 kg som vi også er meget tilfredse med. 

Det har sikkert været Recaro Young Profi Plus -  http://www.autostol.dk/model/recaro-young-profi-plus/

Der er nemlig rigtig mange, der oplever, at den bliver for lille.

Det gør man normalt ikke med Maxi-cosi, Römer eller Cybex.

Anmeld

12. august 2013

An&Jo

Autostol.dk skriver:

Ved du måske noget om hvordan det går med at få lov forslaget igennem med at sensualist sidde bagudvendt til 4 års alderen?? Synes ikke jeg kan finde noget på Google lige nu, ihvertfald ikke noget opdateret..

Og er det ikke allerede sådan at de SKAL sidde sådan til de er halvandet år?? Og ikke bare 9mdr 9kg og kunne holde hovedet selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.