Sutter, what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

lycly

Min datter ville kun have anatomisk latex sutterne da hun var helt lille. Skiftede dog senere til de runde fordi hun blev helt rød rundt om munden af de anatomiske.
Min søn accepterede den første sut jeg gav ham, en mam original i silikone. Men så prøvede jeg at give ham en anatomisk latex og den har han meget nemmere ved at holde i munden.

Jeg synes det virker som om at dem af silikone er alt for glatte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Fenja09

DecemberBaby2013 skriver:

Hello Ladies!

Jeg er gået lidt i 'sutte' krig.. Har undersøgt en del om hvor skadelige sutter er, hvilke mærker der er bedst osv. Men nu tænkte jeg lige på, hvor mange af jer, har børn, som var kræsne for sutten? -Altså som kun vil have den runde f.eks? Hvor mange af jer kunne bare stikke en sut i munden på jeres barn, og så blev den accepteret? Hvor mange har måtte prøve sig frem? .
Skriv gerne hvilken type sut jeres barn bruger.

Vi afprøvede rigtig mange sutter på vores datter, men hun ville ingen tage, så vi stoppede i en periode med at prøve. Da hun var 3 måneder fandt vi en sut fra Pigeon ( til helt små babyer) som vi havde fået med i en gratis-pakke og den tog hun med det samme. Hun bruger stadig Pigeon og det er helt fint med os.

/Fenja

Anmeld

9. august 2013

VIPpigen

Min datter fik en sutte på neonatal, og brugte derfor avent sutter i starten, det var dem som mindede mest om den fra neo.

manden mente så at hun skulle bruge Nuuk sutter, så vi brugte en mindre formue på sutter i Nuuk da hun skulle skifte størrelse, men de funkede ikke til frøkenen.

Så prøvede vi at købe 0-3 måneder Nuuk sutter, og den tog hun, og har brugt den lige siden. Hun har nok været 6 måneder da vi skiftede. Hun er næsten 3, og lige om snart er det farvel sutter 

Anmeld

10. august 2013

Blirnokaldrigfru

Vi havde 2 sutter med på sygehuset! En Phillips avent sut og natursutten! Vi brugte kun den fra avent og det gik ikke så godt, den var tung for hende at holde på plads og den fyldte nærmest hele hendes hoved! Da vi kom hjem, prøvede vi natursutten og efter den ene gang, ville hun ikke sove med andre!

Anmeld

10. august 2013

Hyacinth

DecemberBaby2013 skriver:

Hello Ladies!

Jeg er gået lidt i 'sutte' krig.. Har undersøgt en del om hvor skadelige sutter er, hvilke mærker der er bedst osv. Men nu tænkte jeg lige på, hvor mange af jer, har børn, som var kræsne for sutten? -Altså som kun vil have den runde f.eks? Hvor mange af jer kunne bare stikke en sut i munden på jeres barn, og så blev den accepteret? Hvor mange har måtte prøve sig frem? .
Skriv gerne hvilken type sut jeres barn bruger.

Har stemt kræsen mht sutter, for det var min datter. Hun ville ikke have de ergonomiske sutter, men kun de runde alm.
Min søn ville tage alle sutter, men er gået over til de runde efterhånden som tiden er gået
De runde er fantastisk nemme at få fat på de fleste steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.