Sutter, what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Clisolka

DecemberBaby2013 skriver:

Hello Ladies!

Jeg er gået lidt i 'sutte' krig.. Har undersøgt en del om hvor skadelige sutter er, hvilke mærker der er bedst osv. Men nu tænkte jeg lige på, hvor mange af jer, har børn, som var kræsne for sutten? -Altså som kun vil have den runde f.eks? Hvor mange af jer kunne bare stikke en sut i munden på jeres barn, og så blev den accepteret? Hvor mange har måtte prøve sig frem? .
Skriv gerne hvilken type sut jeres barn bruger.

Uha jeg har prøvet maaaaaaange sutter herhjemme, men der er kun en slags der dur! NUK str. 1 til den unge dame, og ingen andre 

Jeg håber lillebror vil tage imod MAM, for de er til at få her i nærheden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Line8700

Min søn har ikke brugt sut. Han har ikke ville tage den. Og har prøvet næsten alle slags sutter. 

Anmeld

9. august 2013

Alexander&Lærke

Min søn havde for kort tungebånd så han havde svært ved at sutte og tog kun imod avent sutten. Det blev først klippede da han var 3 uger og derefter ville han stadig ikke tage andre så det var dyrt i sutterOg ikke lige sådan nogen man kan købe de fleste steder. 

Min datter fik 3 runde sutter af farmor i barsels gave og efter hun havde smagt på dem så var og er det kun dem som dur, har Prøvede med andre af flere gange uden held. Så nu køre vi med de runde alm. De er også de billigste og der går alligevel en del sutter til på 3 år.

Anmeld

9. august 2013

bøllen

Hello Ladies!

Jeg er gået lidt i 'sutte' krig.. Har undersøgt en del om hvor skadelige sutter er, hvilke mærker der er bedst osv. Men nu tænkte jeg lige på, hvor mange af jer, har børn, som var kræsne for sutten? -Altså som kun vil have den runde f.eks? Hvor mange af jer kunne bare stikke en sut i munden på jeres barn, og så blev den accepteret? Hvor mange har måtte prøve sig frem? .

de første 2 ( tvillinger ) brugte T A alm runde sutter , T B prøvede vi frem og en med MAM.

lillebror prøvede vi også frem og endte med MAM

Anmeld

9. august 2013

Juliekp

Hello Ladies!

Vores datter tog bare imod den første vi gav hende (MAM sut). Da den så senere skulle skiftes ud, prøvede vi en anden slags model, fordi den var billigere, men den havde hun svært ved at sutte på, fordi der nu manglede den flade side  

Idag er hun 7 mdr. og vi har igen prøvet med den billigere model (helt rund) men hun kan ikke finde ud af at sutte på den, uden den ryger ud af munden hele tiden..

Anmeld

9. august 2013

Mom2

Hello Ladies!

Vi bruger MAM da vi fik en i Remas gratis babypakke og den godtog hun, så vi er på MAMs sutter, dog ikke de nye der er ekstra tynde, da hun alligevel ikke bruger sutten ret meget...

Anmeld

9. august 2013

Nemesis

jonas fik allerede på sygehuset en mini rund en så det blev runde. Sara ville ikke have nogen overhovedet uanset hvad vi prøvede fik hun opkastningsfornemmelser.

Hun kom aldrig til at bruge sut.

Anmeld

9. august 2013

AnthonsMor

Anthon fik en rund sut på neonatal, og den elskede han fra start..
Et par dage inden vi tog hjem gav jeg ham så en MAM sut, da det var dem jeg havde derhjemme - og dem ville han også gerne have, og han bruger den stadig (4½ måned)

Anmeld

9. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter fik sin første sut af personalet på hospitalet. Hun var født stresset osv (lang historie) Den var rund og hun elskede den fra første dag. Det er cirka 9 år siden. Det var en rund sut.

Da jeg så fik min søn for 2 år og 10 måneden siden købte jeg så runde sutter til ham også. Han bruger dem stadig : )

Anmeld

9. august 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hello Ladies!

Isabell startede på Mam sutter og det skulle være latex udgaven, da hun blev ældre kunne Nul og Bibs også bruges. Favoritten har dog altid været Mam :-)

Elina brugte Mam de første 5-6 uger dog kun i dagtimerne og det skulle være silicone udgaven. Hun droppede sutten efter de 5-6 uger og gider den slet ikke mere.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.