Det er altså god læsning, hvad alle jeres små dygtige poder kan nu.

NM kan også alt, synes vi. Hun snakker meget og siger mange meget korrekte ord, så man bliver helt forskrækket over den lille stemme.
Hun siger feks. Holger (min fars hund) med meget bestemt skolelærerinde stemme.

Ellers kommer der nye ord hver dag for tiden, så jeg har næsten opgivet at følge med. Det eneste jeg lige kan huske nu, er plekter (den dims, man spiller på guitar med), fordi jeg synes, det var ekstra sjovt, at hun lige vidste, hvad sådan en hed og ikke mindst, at hun kunne sige det.
Hun har lavet stort på potten et par gange af egen fri vilje, fordi hun rendte rundt uden ble og pludselig sad hun altså der og sagde TIIS.
Det uden-ble-sommer halløj, synes virkelig at sætte skred i færdig med ble projektet.
Hun er meget hjælpsom og går for øjeblikket rundt og pakker flyttekasser med os, mens hun siger 'pakke.' Hun har hjulpet mig med glassene og pakket dem ind i avispapir og lagt dem i flyttekasser og i går talte hun og Michael om at pakke hendes bamser og han sagde til sig selv, at det nok var smart at lægge dem i en pose. Så gik hun og kom straks tilbage med en lille bærepose, (som jeg forøvrigt havde håber, hun ikke vidste, hvor var...) viste den til sin far og sagde "Den er go'" og begyndte så at putte bamser i den.

Hun leger meget udenfor og kan godt lide at lege sine egne små lege. For tiden piller hun æg, som er store sten, hun finder og putter i tallerkener med vand og så sidder hun og siger "pille æg."
Nårh ja og så vejer hun 13,4 kilo og er 86 sm. lang.
Ellers er hun generelt i rigtig godt humør for tiden og griner meget.