Anonym skriver:
Jeres skype-kommentar minder rigtig meget om hans forespørgsel: "Jeg har tænkt lidt over datoer, hvad siger du?".
Virkelig ikke skyggen af romantik der!
Til gengæld kan jeg næsten forstå, at jeres bryllupsdag så var lige i begges ånd? 
Den lille skal sandsynligvis ikke døbes men bare navngives, da der ikke rigtig er nogen af os, der tror på præster, så kirken holder vi os fra. Men derfor kunne jeg stadig godt tænke mig at have en bare lidt romantisk bryllupsdag, som jeg ville blive glad af, at kigge tilbage på. 
Om det så bliver i forbindelse med en navngivningsfest vil være helt fint med mig.
ja vi havde en utrolig intim bryllupsdag. Vi havde ikke selv vidner med..INGEN vidste vi blev gift og alene det gjorde det til noget kun han og jeg havde sammen.
Vi spiste frokost på rungsted havn, og Eran DD sad ved bordet ved siden af os..vildt mærkeligt, men uden børn og andet der kunne forstyrre, så det var meget intents. Børnene var i børnehave og vuggestue og dem hentede vi på vejen hjem og fik en god culotte til aftensmad og næste dag var så alm igen :-D
Hvert år holder vi den dag fri og har endten en frokost eller en middag selv.
Vores velsignelse var jo så mandens ønske og vi var kun i kirken pga det. Ingen dåb eller andet og vi holdt så noget halløj i haven hvor vi havde frabedt os taler, sange osv...vores forældre havde dog lavet en "hvem hvad hvor" bog...vi havde glemt at frabede os bøger!:-D
Men altså også denne dag var ret nede på jorden og afslappet og den var heelt perfekt.
:-)
Anmeld