Frustration!! Hvad er der med mænd?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Miss-86 skriver:

Årh, ja den er svær :/

Hvis bare han så kunne sige, hvad det er eller indrømme det, hvis nu det egentlig er fødslen der går ham på ..

Præcis! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

gonefishing

Mor11 skriver:

Tak for rådet,  jeg synes også det ville være ideelt med en sådan jm. Men når manden ik selv synes at han er bange, så er det svært at bringe på banen.  

tag ham med og sig det er for din skyld og ikke hans, men at du gerne vil have at han støtter dig.
Jm er gode til pludselig at spørger manden: "jaaa én ting er kvinden, men det er jo også en hård ting for mændene at gå igennem, hvad med dig?"

Anmeld

9. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Flodkilling skriver:

tag ham med og sig det er for din skyld og ikke hans, men at du gerne vil have at han støtter dig.
Jm er gode til pludselig at spørger manden: "jaaa én ting er kvinden, men det er jo også en hård ting for mændene at gå igennem, hvad med dig?"

Du har ret men først, skal han lige være helt klar på pb i det hele taget, og der kommer det med frygten ind igen.. Igen uden at han selv synes at det er dér problemet ligger.. 

Anmeld

9. august 2013

gonefishing

Mor11 skriver:

Du har ret men først, skal han lige være helt klar på pb i det hele taget, og der kommer det med frygten ind igen.. Igen uden at han selv synes at det er dér problemet ligger.. 

synes det er underligt at I ikke er blevet tilbudt nogen form for hjælp efterfølgende. Det gjorde vi, men selvfølgelig først efter vi gjorde opmærksom på at det var et problem.

Anmeld

9. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Flodkilling skriver:

synes det er underligt at I ikke er blevet tilbudt nogen form for hjælp efterfølgende. Det gjorde vi, men selvfølgelig først efter vi gjorde opmærksom på at det var et problem.

enig! Alle omkring os, også dem med helt almindelige fødsler, fik tilbudt samtale med en jm, typisk den jm der havde været der til fødslen, hvis det var muligt, så de kunne snakke forløbet igennem. Vi fik det ikke tilbudt

vi nævnte det for sp, og hun syntes det var underligt, da det var normal procedure at tilbyde samtale, så hun ville sørge for at vi blev kaldt ind. Men det blev vi aldrig

Anmeld

10. august 2013

gonefishing

Miss-86 skriver:

Føler med dig ..

Men bare fordi man siger 'Nååååh en lille sød bebs' er det ikke ens betydende med at man stopper p-piller imorgen osv..
Man er jo nødt til at være enige om tingene ..
Og det lyder da slet ikke til du har presset på..

Typisk mænd - Har selv en herhjemme, der ikke er klar - Han siger dog ikke jeg presser ham, men han mente på et tidspunkt sidste år at jeg snakkede meget om det.
Jamen hallo - Som du selv skriver - Hvem skal jeg ellers sige det til? Det er jo fordi det er HAM jeg vil have skal være far til mine børn
Og ja, man fortæller hinanden alt i et forhold.

Hører i "mads og monopolet"?

Anmeld

10. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Flodkilling skriver:

Hører i "mads og monopolet"?

Nej hvorfor??

Anmeld

10. august 2013

gonefishing

Mor11 skriver:

Nej hvorfor??

I burde hører den fra idag på nettet. Handler netop om en mand som "ikke var klar til børn". - som panelet blev enig i, så bliver man bare aldrig 100pct klar, og man må tit springe ud i det

Anmeld

10. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Flodkilling skriver:

I burde hører den fra idag på nettet. Handler netop om en mand som "ikke var klar til børn". - som panelet blev enig i, så bliver man bare aldrig 100pct klar, og man må tit springe ud i det

Hehe, det var netop det vi snakkede om da vi skulle have den første   Men underligt nok er han mere bange for springet, her anden gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.