Jamen altså! vi har snaaaaaaakket mega meget om det her med pb2, det sidste års tid. I ferien snakkede vi om at vi skulle se på det her til efteråret, efter hans ønske! Jeg kunne sagtens nu 
Nu ser jeg så en på fb har fået en lille fin baby, og kan selfølgelig ikk lade være at sige "nååååårh, hvor er det bare stort med sådan en lille en". Straks begynder kæresten at ævle om at åååh nej, nu blev jeg total skruk og ville have en baby NU. Siger så til ham at nej, det vil jeg ikk da vi jo har aftalt at se på det i efteråret. Siger også at det i det hele taget ikk kan komme som en overraskelse at jeg er skruk?!
Så begynder han at snakke om at "efteråret kan hurtigt komme"
det fattede jeg ikk lige hvad han ville med?
Og i øvrigt skulle jeg ikk presse ham! Siger så at det synes jeg heller ikk jeg gør, eftersom det er ham selv der har sagt efterår! Så siger han at han føler et pres over at jeg er skruk og bare venter på ham! jamen, hallo! Hvad skulle jeg ellers gøre? Holde mine tanker og følelser for mig selv? Sådan fungerer et forhold da ikke. 
Er så frustreret over at han tager hver en lille bemærkning som om jeg har tænkt mig at smide pillen i morgen! Har hele tiden sagt at vi skal være enige, men så er man da først og fremmest nødt til at melde ud, hvor man står!!! 
Iiiiiih 
Anmeld