jeg er så træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Clisolka

Hailiesmom11 skriver:

Jeg glæder mig godt nok ekstra meget til at få min krop tilbage denne gang.. Elskede at være gravid med Hailie men må smide håndklædet i ringen denne gang kan intet længere pga bækkenløsning

Jeg glæder mig godt nok også... Det er ikke fordi jeg har haft en slem graviditet med skavanker, men jeg syntes det er ved at være sejt nu med en tumling på snart 3 oveni 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Bell'star skriver:

Tak tak  Håber også han beslutter sig for snart at melde sin ankomst - min mor er dog gået over tid alle tre gange, så sandsynligheden ser ikke så god ud for mig, som for dig desværre.. 

Men krydser fingre for at du følger 'normalen' i din familie, og jeg bryder min!! 

må vi håbe han kommer snart
jaa håber også lidt jeg føler dem. for ville ikke kunne magte at gå overtid.

Anmeld

8. august 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

føler med dig... er selv i uge 38+1 idag , og synes også det er rigtig hårdt.... 

vi er igang med værelserne til børnene og er så bange for at jeg føder før de er færdige..., 

men håber hun bliver derinde minimun en uge endnu 

her er bassens værelse næsten færdig. tror det bliver 100 procent færdig i weekenden..

Anmeld

8. august 2013

Hailiesmom11

Babymor2010 skriver:

Jeg glæder mig godt nok også... Det er ikke fordi jeg har haft en slem graviditet med skavanker, men jeg syntes det er ved at være sejt nu med en tumling på snart 3 oveni 

Ja jeg har en tumling på 2 der lige har haft 5 ugers ferie! i guder der har været gang i den..

Anmeld

8. august 2013

Clisolka

Hailiesmom11 skriver:

Ja jeg har en tumling på 2 der lige har haft 5 ugers ferie! i guder der har været gang i den..

Haha ja der har bestemt også været gang i den her! Vi har stort set været ude hver dag med min veninde - som har en datter der er 3 uger yngre end min datter, så masser af gang i dem 

Haha børnehaven får noget at se til nu, for de er startet samtidigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.