Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MiichellaMalou skriver: Af og være gravid. Og vil bare gerne have min lille dreng i armene. Har dog stadig lidt over en måned til termin og føler bare der er en evighed til. Kan ikke sove om natten har smerter i lænden hele tiden så kan ikke komme særlig meget ud øv hvor jeg bare ikke gider mere
Af og være gravid. Og vil bare gerne have min lille dreng i armene. Har dog stadig lidt over en måned til termin og føler bare der er en evighed til. Kan ikke sove om natten har smerter i lænden hele tiden så kan ikke komme særlig meget ud øv hvor jeg bare ikke gider mere
Ååh! Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg selv er 39+0 i dag, og har fået mere end nok.. Tanken om at der stadig kan være 3 uger tilbage, giver mig lyst til at græde!!
Jeg vil bare gerne have min søn ud nu, og er nået til det punkt, hvor jeg virkelig ikke kan finde på flere gode grunde (for at holde gejsten oppe) til at han bør blive inde lidt endnu..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bell'star skriver: Ååh! Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg selv er 39+0 i dag, og har fået mere end nok.. Tanken om at der stadig kan være 3 uger tilbage, giver mig lyst til at græde!! Jeg vil bare gerne have min søn ud nu, og er nået til det punkt, hvor jeg virkelig ikke kan finde på flere gode grunde (for at holde gejsten oppe) til at han bør blive inde lidt endnu..
MiichellaMalou skriver: Puha føler med dig og håber snart den lille prins snart kommer ud. Kan slet ikke klarer tanke om at gå overtid, så håber jeg følger min familie med at føde to til tre uger før. Kan virkelig ikke magte og skulle gå længere tid.
Puha føler med dig og håber snart den lille prins snart kommer ud. Kan slet ikke klarer tanke om at gå overtid, så håber jeg følger min familie med at føde to til tre uger før. Kan virkelig ikke magte og skulle gå længere tid.
Tak tak Håber også han beslutter sig for snart at melde sin ankomst - min mor er dog gået over tid alle tre gange, så sandsynligheden ser ikke så god ud for mig, som for dig desværre..
Men krydser fingre for at du følger 'normalen' i din familie, og jeg bryder min!!
Hailiesmom11 skriver: Ja det er også noget af Det jeg synes er rigtig træls at man ikke rigtig kan lege med den store jeg kan ikke engang sidde på gulvet og lege med hende for kan nemlig ikke komme op igen!
Ja det er også noget af Det jeg synes er rigtig træls at man ikke rigtig kan lege med den store jeg kan ikke engang sidde på gulvet og lege med hende for kan nemlig ikke komme op igen!
Haha ja jeg har også opgivet at sætte mig på gulvet, medmindre der skal bestilles en kran, men til gengæld har hun lært at vi kan hygge i sofaen i stedet
føler med dig... er selv i uge 38+1 idag , og synes også det er rigtig hårdt....
vi er igang med værelserne til børnene og er så bange for at jeg føder før de er færdige...,
men håber hun bliver derinde minimun en uge endnu
Babymor2010 skriver: Haha ja jeg har også opgivet at sætte mig på gulvet, medmindre der skal bestilles en kran, men til gengæld har hun lært at vi kan hygge i sofaen i stedet
Hailiesmom11 skriver: Vi hygger også i sofaen Men hvis vi skal nogen steder så skal faren med medmindre jeg har familie eller en veninde med for kan ikke selv fange hende hvis hun stikker af, hun stak af fra mig i dag og var få cm fra at nå ud på vejen og nu har jeg bare ondt fordi jeg måtte løbe efter hende...
Vi hygger også i sofaen Men hvis vi skal nogen steder så skal faren med medmindre jeg har familie eller en veninde med for kan ikke selv fange hende hvis hun stikker af, hun stak af fra mig i dag og var få cm fra at nå ud på vejen og nu har jeg bare ondt fordi jeg måtte løbe efter hende...
Dét lyder meget bekendt Puuuh godt du nåede at stoppe hende!! Jeg skal også have en med mig hvis Bella løber fra mig, for jeg kan ikke fange hende mere
Babymor2010 skriver: Dét lyder meget bekendt Puuuh godt du nåede at stoppe hende!! Jeg skal også have en med mig hvis Bella løber fra mig, for jeg kan ikke fange hende mere
Benjamins'mor skriver: Jeg kan udemærket sætte mig ind i det, jeg har præcis 2 mdr til termin idag. Vi skal dog flytte om en uge, så når vi er kommet på plads i hele huset kan jeg gå og nusse om hendes værelse, MEN hvor er 2 mdr bare laaaaaaangtid!
Jeg kan udemærket sætte mig ind i det, jeg har præcis 2 mdr til termin idag. Vi skal dog flytte om en uge, så når vi er kommet på plads i hele huset kan jeg gå og nusse om hendes værelse, MEN hvor er 2 mdr bare laaaaaaangtid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128