jeg er så træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
24 svar
3 synes godt om
7. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Af og være gravid. Og vil bare gerne have min lille dreng i armene. Har dog stadig lidt over en måned til termin og føler bare der er en evighed til. Kan ikke sove om natten har smerter i lænden hele tiden så kan ikke komme særlig meget ud øv hvor jeg bare ikke gider mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

Af og være gravid. Og vil bare gerne have min lille dreng i armene. Har dog stadig lidt over en måned til termin og føler bare der er en evighed til. Kan ikke sove om natten har smerter i lænden hele tiden så kan ikke komme særlig meget ud øv hvor jeg bare ikke gider mere

Kender det alt for godt
Er selv 33+4 og gider bare ikke mere, det der med konstante smerter og ulidelige plukkeveer og så er varmen bare slet ikke til at holde ud.. Føler virkelig med dig..

Anmeld

8. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Kender det alt for godt
Er selv 33+4 og gider bare ikke mere, det der med konstante smerter og ulidelige plukkeveer og så er varmen bare slet ikke til at holde ud.. Føler virkelig med dig..

Dejligt og hører jeg ikke er den eneste
Ja varmen har også bare været ulidelig. Men det skulle vist være slut for en periode, savner også bare min krop og kunne gøre noget ud af mig selv min selvtillid er sunket meget dybt. Også jeg også bare utålmodig med at se hvordan han ser ud

Anmeld

8. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

Dejligt og hører jeg ikke er den eneste
Ja varmen har også bare været ulidelig. Men det skulle vist være slut for en periode, savner også bare min krop og kunne gøre noget ud af mig selv min selvtillid er sunket meget dybt. Også jeg også bare utålmodig med at se hvordan han ser ud

Ja vi håber..
Kender godt det med at gerne ville have sin krop tilbage, jeg glæder mig sådan til at kunne lige ordentligt igen og ikke føle mig som et hus...
Jeg glæder mig også helt vildt til at se vores prins...

Anmeld

8. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Ja vi håber..
Kender godt det med at gerne ville have sin krop tilbage, jeg glæder mig sådan til at kunne lige ordentligt igen og ikke føle mig som et hus...
Jeg glæder mig også helt vildt til at se vores prins...

Ja og kunne ligge ordentlig igen bliver dejligt
Og ikke skulle op og tis en million gange

Anmeld

8. august 2013

Rødhætte

MiichellaMalou skriver:

Åh kan godt huske hvordan det var..

Stort

Anmeld

8. august 2013

Clisolka

Jeg er med jer piger!!!

Nøøøj hvor jeg heller ikke gider mere nu! De sidste par dage har jeg haft en hel del plukveer og moslen rundt - i går var den slem, men jeg fandt ud af i aftes hvorfor  Lillebror har vendt sig fra tværleje, så han nu ligger med hovedet opad i stedet for i siden på mig, men har stadig hans fødder i underlivet 

Øv, hvor har jeg dårlig samvittighed over ikke at lege så meget med Bella, nu hvor det er så godt vejr, men jeg kan simpelthen ikke holde ud at sidde på en bænk i 30 graders varme, jeg koooooooger 

Anmeld

8. august 2013

Hailiesmom11

Babymor2010 skriver:

Jeg er med jer piger!!!

Nøøøj hvor jeg heller ikke gider mere nu! De sidste par dage har jeg haft en hel del plukveer og moslen rundt - i går var den slem, men jeg fandt ud af i aftes hvorfor  Lillebror har vendt sig fra tværleje, så han nu ligger med hovedet opad i stedet for i siden på mig, men har stadig hans fødder i underlivet 

Øv, hvor har jeg dårlig samvittighed over ikke at lege så meget med Bella, nu hvor det er så godt vejr, men jeg kan simpelthen ikke holde ud at sidde på en bænk i 30 graders varme, jeg koooooooger 

Ja det er også noget af Det jeg synes er rigtig træls at man ikke rigtig kan lege med den store jeg kan ikke engang sidde på gulvet og lege med hende for kan nemlig ikke komme op igen!

Anmeld

8. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Rødhætte skriver:

Åh kan godt huske hvordan det var..

Stort

Taak for

Anmeld

8. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Jeg er med jer piger!!!

Det her er så min første så heldigvis ingen dårlig samvittighed overfor nogen af de små. Men dårlig samvittighed overfor veninder og min kæreste og familie
Ja de 30 grader har godt nok været stygge har bare heller intet kunne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.