3D/4D scanninger - hvor langt var I henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

FruPudderkvast

Jules skriver:

Jeg var 29 uger henne

https://www.baby.dk/debat/22005pi1/uge-29/viktor--3--scanning-den-472008-284-uger-gammel-.aspx

Mellem 29 og 31 uger skulle man få de bedste babyface billeder i følge scanningsjordmoderen

Kan godt forstå du glæder dig

Fantastiske billeder du har fået der.. Det er jo helt vildt.. Glad for at man ikke var gravid for 20 år siden, hvor de her fantastiske scanninger ikke var mulige

Men tror også bare at jeg bestiller tid til omkring uge 30, så er man på den sikre side til at få nogle gode billeder af lillemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

NaFe

heeeej

Jeg fik lavet min i uge 30, det havde jeg fået afvide var et godt tidspunkt..og det sagde scanningsdame også det var... dog ville lille feluca helst gennem sig bag sig arm, men fik da nogle gode billeder der viste at hun lignte sin mor rigtig meget. kan kun anbefalet vil jeg sige, syntes det var en rigtig god oplevelse....'

knus natasja

Anmeld

14. juli 2009

sabi1979

Hejsa
jeg tror ikke barnet er for stort efter uge 30, men det kommer måske an på hvor stor barnet er. Da jeg blev 3D/4D scannet vejede den lille ca. 1761 gram, mit lille problem var bare at vores bebse lå med hovedet godt ned allerede, så hun var nød til at scanne mig imens jeg lå på siden, for lige at få ansigtet frem Og det er ikke så rart at ligge 45 min. på siden Men vi fik fine billeder med hjem
Så det er måske bedst at gøre det inden uge 30, det ved jeg ikke.
Men held og lykke, for det er en dejlig oplevelse

Anmeld

14. juli 2009

JustAnotherName

I min første graviditet blev jeg 3D-skannet, da jeg var i uge 29+3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2009

JustAnotherName

I min anden gravidtet blev jeg 3D-skannet både i uge 17+1 (øverste billede)
Og igen i uge 27+3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.