Viktor - 3. scanning den 4/7-2008 28+4 uger gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.119 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Jules

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

sabi1979

Sikke nogle dejlige billeder af din lille dreng

Anmeld

13. juli 2009

Jules

sabi1979 skriver:

Sikke nogle dejlige billeder af din lille dreng

Ja jeg er virkelig også imponeret over hvor gode de scanningsbilleder blev Det kan jeg se dit også er

Anmeld

24. april 2010

Fatima

kanon flotte billeder af den lille.

helt tydeligt. det super

Anmeld

24. april 2010

Diana...

Hold da op nogen gode billeder det var da helt vild. Åhh jeg bliver bare endnu mere skruk når jeg ser sådan nogen billeder  Hmm synes der LANG tid til december :) 

Anmeld

24. april 2010

Jules

Diana... skriver:

Hold da op nogen gode billeder det var da helt vild. Åhh jeg bliver bare endnu mere skruk når jeg ser sådan nogen billeder  Hmm synes der LANG tid til december :) 

Jeg er simpelthen os så glad for vi fik dem lavet Og ja han ligner jo en helt perfekt baby... Så man kan da slet ikke få lyst til andet end at få en baby...Hihi. Håber hans lillesøsters bliver ligeså gode her i juli I skal i gang med projekt baby i dec? Eller???

Anmeld

24. april 2010

Diana...

Jules skriver:

Jeg er simpelthen os så glad for vi fik dem lavet Og ja han ligner jo en helt perfekt baby... Så man kan da slet ikke få lyst til andet end at få en baby...Hihi. Håber hans lillesøsters bliver ligeså gode her i juli I skal i gang med projekt baby i dec? Eller???

Ja det kan jeg godt forstå du håber. Er det samme sted og når du lige så lagt henne el? 

Ja vi var faktisk gået igang men så kom jeg ind på VUC og det tager et år så hvis jeg så hvis vi så går i  gang til december ja så passer det med når skolen er slut :) 

Anmeld

24. april 2010

Jules

Diana... skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du håber. Er det samme sted og når du lige så lagt henne el? 

Ja vi var faktisk gået igang men så kom jeg ind på VUC og det tager et år så hvis jeg så hvis vi så går i  gang til december ja så passer det med når skolen er slut :) 

Tillykke med det :) Jeg blev gravid 9 januar så det passer os fint med min skolegang :)

Det er i Århus vi får det gjort :) Samme sted som med Viktor. Dog er det allerede i uge 28 da hun har ferie i uge 29.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.