3D/4D scanninger - hvor langt var I henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

FruPudderkvast

Ja, som overskriften siger - hvor langt var I henne da I fik lavet 3D/4D scanning?

Vi skal helt sikkert have det gjort, men kunne forestille mig at det var bedst at vente til så sent som muligt, ikke?

Har hørt at det er bedst mellem uge 25 og uge 33..

Hvad siger I?

Sarah 20 + 1 - som glæder sig til at se sin lille prins igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

LineD

Jeg skal have min d. 13 august, liiiiige knap 25 uger henne...
Men det er rigtigt de fleste får den taget mellem 25 og 33, det anbefaler de også

Vi er bare nogen der er en aaaanelse utålmodige Eller åbenbart har penge nok (ironi off )

Anmeld

14. juli 2009

FruPudderkvast

LineD skriver:

Jeg skal have min d. 13 august, liiiiige knap 25 uger henne...
Men det er rigtigt de fleste får den taget mellem 25 og 33, det anbefaler de også

Vi er bare nogen der er en aaaanelse utålmodige Eller åbenbart har penge nok (ironi off )

Hehe, kan kun nikke genkendende til det med utålmodighed  Jeg er også MEEGET utålmodig, men samtidig vil jeg jo gerne have så meget ud af scanningen som muligt  

Men glæder mig til at se billeder fra din scanning..

Anmeld

14. juli 2009

LineD

Saped90 skriver:

Hehe, kan kun nikke genkendende til det med utålmodighed  Jeg er også MEEGET utålmodig, men samtidig vil jeg jo gerne have så meget ud af scanningen som muligt  

Men glæder mig til at se billeder fra din scanning..

Ja så skal jeg nok melde tilbage om jeg har fortrudt at utålmodigheden vandt hehe

Anmeld

14. juli 2009

jannilaursen

Saped90 skriver:

Ja, som overskriften siger - hvor langt var I henne da I fik lavet 3D/4D scanning?

Vi skal helt sikkert have det gjort, men kunne forestille mig at det var bedst at vente til så sent som muligt, ikke?

Hvad siger I?

Jeg var 27 uger henne
det er helt klart det bedste at vente . men mener at man ikk kan når man er over uge 30 for ¨så er barnet for stort..
tillykke med gravidteten

Anmeld

14. juli 2009

FruPudderkvast

LineD skriver:

Ja så skal jeg nok melde tilbage om jeg har fortrudt at utålmodigheden vandt hehe

Tvivler nu på at du fortryder.. Det er jo fantastisk at se sin lille baby hver gang!

Men ja, du må endelig vende tilbage

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Jeg skal have lavet en, når jeg er i uge 31

Knus Linda 27+3

Anmeld

14. juli 2009

sabi1979

Jeg var i uge 30+4 da jeg fik det lavet og jeg fik mange fine billeder af min lille bebse

Anmeld

14. juli 2009

FruPudderkvast

sabi1979 skriver:

Jeg var i uge 30+4 da jeg fik det lavet og jeg fik mange fine billeder af min lille bebse

Det skulle jo også være der at det var bedst, men nu skrev JanniLaursen at hun mente at barnet er for stort efter uge 30..

Anmeld

14. juli 2009

Jules

Saped90 skriver:

Hvad siger I?

Jeg var 29 uger henne

https://www.baby.dk/debat/22005pi1/uge-29/viktor--3--scanning-den-472008-284-uger-gammel-.aspx

Mellem 29 og 31 uger skulle man få de bedste babyface billeder i følge scanningsjordmoderen

Kan godt forstå du glæder dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.