Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Bettina90

Mor1991 skriver:

Hvor dejligt 

Stort tillykke

Er helt utroligt hvad der er sket de sidste par dage  Hun er blevet enormt aktiv - i går kunne far endda få lov til at mærke det, og i dag kunne vi se min mave bevæge sig når hun sparkede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

SjeBets

Synes det er noget pjat at sige at man ikke er i tvivl, tror de fleste første gangs gravide netop er i tvivl fordi er det bare maven/tarmene der bøvler lidt eller er det baby.

Jeg gjorde det at jeg lagde mig en aften på sofaen, og nedstirrede min mave, til jeg så der var et lille spark og samtidigt var der de der bobler og så var jeg sikker, tror jeg var 21-22 uger henne dengang. Kan ikke huske det helt det er mange år siden

Anmeld

11. august 2013

Bettina90

SjeBets skriver:

Synes det er noget pjat at sige at man ikke er i tvivl, tror de fleste første gangs gravide netop er i tvivl fordi er det bare maven/tarmene der bøvler lidt eller er det baby.

Jeg gjorde det at jeg lagde mig en aften på sofaen, og nedstirrede min mave, til jeg så der var et lille spark og samtidigt var der de der bobler og så var jeg sikker, tror jeg var 21-22 uger henne dengang. Kan ikke huske det helt det er mange år siden

Er nået frem til at det er min lille pige  Føles helt utroligt, og bare på et par dage er sparkene blevet meget kraftigere 

Anmeld

11. august 2013

Trekløver(:

Bettina90 skriver:

Er helt utroligt hvad der er sket de sidste par dage  Hun er blevet enormt aktiv - i går kunne far endda få lov til at mærke det, og i dag kunne vi se min mave bevæge sig når hun sparkede 

Det er bare så hyggeligt

Husk at optag lidt video med maven der bevæger sig, det er sjovt at have, når du har født. 

Anmeld

12. august 2013

Bettina90

Mor1991 skriver:

Det er bare så hyggeligt

Husk at optag lidt video med maven der bevæger sig, det er sjovt at have, når du har født. 

Ja må prøve at fange det på video   Er bare helt vildt overrasket over hvor meget der skete på de par dage 

Anmeld

12. august 2013

Bertris

Sådan mærkede jeg også liv første gang, men det var først da jeg var i uge 23 jeg var sikker på at jeg virkelig kunne mærke hende
Da det gik op for mig mærkede jeg så liv hver dag fra der af Sådan er det dog ikke for alle (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.