Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Bettina90

NessaXenia skriver:

ja kan godt huske det
Men det er så dejligt at se dem på skærmen igen

Ja det er fantastisk :-) Er der egentlig overhovedet nogle scanninger efter MD? nej vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

NessaXenia

Bettina90 skriver:

Ja det er fantastisk :-) Er der egentlig overhovedet nogle scanninger efter MD? nej vel?

nej det er den sidste,

Selvfølgelig hvis jordemoderen vudere der er grund til at scanne for at se på nøjagtig vægt mm. Men ellers er det den sidste scanning..

Vi betalte os til en i 32. uge, men der er ikke flere fra sygehuses side..

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

NessaXenia skriver:

nej det er den sidste,

Selvfølgelig hvis jordemoderen vudere der er grund til at scanne for at se på nøjagtig vægt mm. Men ellers er det den sidste scanning..

Vi betalte os til en i 32. uge, men der er ikke flere fra sygehuses side..

Okay :-) Ja, kunne også forestille mig at vi købte en. Kan ikke forestille mig ikke at skulle se hende i 4,5 måned ;-) Men bliver måske nemmere når man mærker liv :-)

Anmeld

7. august 2013

mrhl

Bettina90 skriver:

Ja, jeg ved der har været en milliard spørgsmål om dette, men nu spørger jeg altså også lige 

Er i dag præcis 20 uger henne, og er noget af en milepæl :-) Alt i graviditeten går godt lige for tiden, udover at min iskiasnerve muligvis er i klemme. Og glæder mig bravt til at jeg skal se min lille pige igen i morgen til MD scanning (krydser for at alt er som det skal være )

Men ja, er jo som sagt 20 uger henne og har endnu ikke mærket liv  Jeg har høj foranliggende moderkage, men er tilgengæld slank.. Derudover er jeg 1. gangs gravid, så har ingen idé om hvordan det vil føles 
Jeg har hørt folk snakke om "bobler" i maven, og at jeg ikke vil være i tvivl. Men har ikke mærket nogen som helst bobler  Men her da jeg lå tidligere og så fjernsyn med hænderne på maven, syntes jeg at kunne mærke et lille puf? Men ikke sådan inde i maven, kunne kun mærke det pga hånden lå der. Kunne det være hende, eller er det total indbildning?

Håber ikke det var alt for kringlet og åndssvagt 

Tror da helt sikkert det er baby du mærker
Og så synes jeg det der "du er ikke i tvivl" halløj er lidt noget pjat. Jeg skal lige love for jeg var i tvivl i starten og faktisk har jeg mærket liv ret tidligt uden at vide/være sikker på at det egentlig var dét jeg mærkede...

Held og lykke med scanningen, det er så skønt at se den lille derinde

Anmeld

7. august 2013

BigHope13

Bettina90 skriver:

KJa, jeg ved der har været en milliard spørgsmål om dette, men nu spørger jeg altså også lige 

Er i dag præcis 20 uger henne, og er noget af en milepæl :-) Alt i graviditeten går godt lige for tiden, udover at min iskiasnerve muligvis er i klemme. Og glæder mig bravt til at jeg skal se min lille pige igen i morgen til MD scanning (krydser for at alt er som det skal være )

Men ja, er jo som sagt 20 uger henne og har endnu ikke mærket liv  Jeg har høj foranliggende moderkage, men er tilgengæld slank.. Derudover er jeg 1. gangs gravid, så har ingen idé om hvordan det vil føles 
Jeg har hørt folk snakke om "bobler" i maven, og at jeg ikke vil være i tvivl. Men har ikke mærket nogen som helst bobler  Men her da jeg lå tidligere og så fjernsyn med hænderne på maven, syntes jeg at kunne mærke et lille puf? Men ikke sådan inde i maven, kunne kun mærke det pga hånden lå der. Kunne det være hende, eller er det total indbildning?

Jeg mærkede liv i uge 19 første gang. Har en bagud liggende moderkagen og jeg mærkede heller ikke de berømte bobler først. Kan bedst beskrive min oplevelse af liv som en sitren i maveskindet på inderside
Kan også mærke bebsen med hænderne og også se det på maven uden nødvendigvis at mærke det inde i maven så kan sagtens være lillepigen du mærker med hænderne

Anmeld

7. august 2013

Trekløver(:

Bettina90 skriver:

Ja, jeg ved der har været en milliard spørgsmål om dette, men nu spørger jeg altså også lige 

Det lyder da til at være din pige du mærker  Jeg mærkede aldrig de berømte bobler, det var puf lige fra starten, og jeg var i tvivl de første par dage om det virkelig var min datter jeg mærkede. Men det var det 

Held og lykke med md scanningen, det skal nok gå godt.        

Anmeld

8. august 2013

Bettina90

BigHope13 skriver:

Jeg mærkede liv i uge 19 første gang. Har en bagud liggende moderkagen og jeg mærkede heller ikke de berømte bobler først. Kan bedst beskrive min oplevelse af liv som en sitren i maveskindet på inderside
Kan også mærke bebsen med hænderne og også se det på maven uden nødvendigvis at mærke det inde i maven så kan sagtens være lillepigen du mærker med hænderne

Er ved at være ret sikker på det er hende  For mærkede flere puf inde fra maven af her for 10 min siden 

Anmeld

8. august 2013

Bettina90

Mor1991 skriver:

Det lyder da til at være din pige du mærker  Jeg mærkede aldrig de berømte bobler, det var puf lige fra starten, og jeg var i tvivl de første par dage om det virkelig var min datter jeg mærkede. Men det var det 

Held og lykke med md scanningen, det skal nok gå godt.        

Er blevet ret sikker på det er hende som puffer  Er blevet tydligere allerede, hun har lige gjort det flere gange i træk 

Og scanningen gik heldigvis godt (på trods af en meget kedelig scanningsdame), og alt var perfekt 

Anmeld

8. august 2013

Trekløver(:

Bettina90 skriver:

Er blevet ret sikker på det er hende som puffer  Er blevet tydligere allerede, hun har lige gjort det flere gange i træk 

Og scanningen gik heldigvis godt (på trods af en meget kedelig scanningsdame), og alt var perfekt 

Hvor dejligt 

Stort tillykke

Anmeld

8. august 2013

AnthonsMor

Bettina90 skriver:

Det kan sagtens være hende du har mærket..
Jeg vil så sige, at tynd eller ej, så gør en foranliggende moderkage altså, at man oftest mærker liv sent..
Jeg er selv en ret stor pige, min moderkage lå foran da jeg ventede Anthon, og jeg mærkede intet før uge 22-23 stykker

Men som sagt, det kan sagtens være hende du har mærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.