Bettina90 skriver:
Ja, jeg ved der har været en milliard spørgsmål om dette, men nu spørger jeg altså også lige 
Er i dag præcis 20 uger henne, og er noget af en milepæl :-) Alt i graviditeten går godt lige for tiden, udover at min iskiasnerve muligvis er i klemme. Og glæder mig bravt til at jeg skal se min lille pige igen i morgen til MD scanning (krydser for at alt er som det skal være
)
Men ja, er jo som sagt 20 uger henne og har endnu ikke mærket liv
Jeg har høj foranliggende moderkage, men er tilgengæld slank.. Derudover er jeg 1. gangs gravid, så har ingen idé om hvordan det vil føles 
Jeg har hørt folk snakke om "bobler" i maven, og at jeg ikke vil være i tvivl. Men har ikke mærket nogen som helst bobler
Men her da jeg lå tidligere og så fjernsyn med hænderne på maven, syntes jeg at kunne mærke et lille puf? Men ikke sådan inde i maven, kunne kun mærke det pga hånden lå der. Kunne det være hende, eller er det total indbildning?
Håber ikke det var alt for kringlet og åndssvagt 
Det kan sagtens være hende du har mærket..
Jeg vil så sige, at tynd eller ej, så gør en foranliggende moderkage altså, at man oftest mærker liv sent..
Jeg er selv en ret stor pige, min moderkage lå foran da jeg ventede Anthon, og jeg mærkede intet før uge 22-23 stykker

Men som sagt, det kan sagtens være hende du har mærket
Anmeld