Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
25 svar
5 synes godt om
6. august 2013

Bettina90

Ja, jeg ved der har været en milliard spørgsmål om dette, men nu spørger jeg altså også lige 

Er i dag præcis 20 uger henne, og er noget af en milepæl :-) Alt i graviditeten går godt lige for tiden, udover at min iskiasnerve muligvis er i klemme. Og glæder mig bravt til at jeg skal se min lille pige igen i morgen til MD scanning (krydser for at alt er som det skal være )

Men ja, er jo som sagt 20 uger henne og har endnu ikke mærket liv  Jeg har høj foranliggende moderkage, men er tilgengæld slank.. Derudover er jeg 1. gangs gravid, så har ingen idé om hvordan det vil føles 
Jeg har hørt folk snakke om "bobler" i maven, og at jeg ikke vil være i tvivl. Men har ikke mærket nogen som helst bobler  Men her da jeg lå tidligere og så fjernsyn med hænderne på maven, syntes jeg at kunne mærke et lille puf? Men ikke sådan inde i maven, kunne kun mærke det pga hånden lå der. Kunne det være hende, eller er det total indbildning?

Håber ikke det var alt for kringlet og åndssvagt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

ønskebørn74

Bettina90 skriver:

Ja, jeg ved der har været en milliard spørgsmål om dette, men nu spørger jeg altså også lige 

Er i dag præcis 20 uger henne, og er noget af en milepæl :-) Alt i graviditeten går godt lige for tiden, udover at min iskiasnerve muligvis er i klemme. Og glæder mig bravt til at jeg skal se min lille pige igen i morgen til MD scanning (krydser for at alt er som det skal være )

Men ja, er jo som sagt 20 uger henne og har endnu ikke mærket liv  Jeg har høj foranliggende moderkage, men er tilgengæld slank.. Derudover er jeg 1. gangs gravid, så har ingen idé om hvordan det vil føles 
Jeg har hørt folk snakke om "bobler" i maven, og at jeg ikke vil være i tvivl. Men har ikke mærket nogen som helst bobler  Men her da jeg lå tidligere og så fjernsyn med hænderne på maven, syntes jeg at kunne mærke et lille puf? Men ikke sådan inde i maven, kunne kun mærke det pga hånden lå der. Kunne det være hende, eller er det total indbildning?

Håber ikke det var alt for kringlet og åndssvagt 

Sådan mærkede jeg mine tvillinger i starten.. 

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

ønskebarn74 skriver:

Sådan mærkede jeg mine tvillinger i starten.. 

Det har været der et par gange nu  Håber virkelig det er hende, og ikke bare et eller andet som jeg gør til noget det ikke er 

Anmeld

6. august 2013

Menne

Min moderkage ligger også fortil. Jeg har aldrig mærket de omtalte bobler. Da jeg var 21+3 mærkede jeg første gang små puf.. Og nu hvor jeg er 23+4 mærker jeg hende hver dag.. ( det har jeg gjort i ca. 1 uge) Jg forstår og kender din frustration, men er sikker på alt er vel og du snart vil mærke masser af liv ;-) 

Anmeld

6. august 2013

NessaXenia

det lyder som din pige du kan mærke
håber din MD går godt, selvfølgelig gør den det

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

Menne skriver:

Min moderkage ligger også fortil. Jeg har aldrig mærket de omtalte bobler. Da jeg var 21+3 mærkede jeg første gang små puf.. Og nu hvor jeg er 23+4 mærker jeg hende hver dag.. ( det har jeg gjort i ca. 1 uge) Jg forstår og kender din frustration, men er sikker på alt er vel og du snart vil mærke masser af liv ;-) 

Håber jeg virkelig også  Er bare fordi jeg er i tvivl om det er hende? Især fordi alle har sagt at jeg ikke vil være i tvivl.

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

NessaXenia skriver:

det lyder som din pige du kan mærke
håber din MD går godt, selvfølgelig gør den det

Håber virkelig du har ret  Ja, lige så meget som jeg glæder mig til at se hende i morgen, lige så nervøs er jeg 

Anmeld

6. august 2013

Menne

Bettina90 skriver:

Håber jeg virkelig også  Er bare fordi jeg er i tvivl om det er hende? Især fordi alle har sagt at jeg ikke vil være i tvivl.

Det tror jeg, det er.. Jeg var i hvert fald også i tvivl den første tid.. 

Anmeld

6. august 2013

NessaXenia

Bettina90 skriver:

Håber virkelig du har ret  Ja, lige så meget som jeg glæder mig til at se hende i morgen, lige så nervøs er jeg 

ja kan godt huske det
Men det er så dejligt at se dem på skærmen igen

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

Menne skriver:

Det tror jeg, det er.. Jeg var i hvert fald også i tvivl den første tid.. 

Lyder dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.