Så er beslutningen om pb taget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Hehe ja 

Tak ! Det gør vi også - det ville da nu engang være rarest, når man har sat sig for det . Men vi må se!

Hehe, tja i har jo haft nok at se til! Tror bestemt ikke der er nogen der er skuffede .

Butikken ligger jo også lige et stykke fra hvor i bor 

Jeg krydser fingre, og sender babystøv i jeres retning; vores viste sig jo at være rimelig effektivt..

Ja, der er jo lige et stykke vej, og skal vi til Aalborg, er det nok sjovest, hvis det er en dag A har fri.. Vi orker da ikke at vente 3-6 timer i butikken, og ej heller, at tullere rund alene i Aalborg så længe (vi bliver bare væk.. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Line&Mike

M (: skriver:

Jeg krydser fingre, og sender babystøv i jeres retning; vores viste sig jo at være rimelig effektivt..

Ja, der er jo lige et stykke vej, og skal vi til Aalborg, er det nok sjovest, hvis det er en dag A har fri.. Vi orker da ikke at vente 3-6 timer i butikken, og ej heller, at tullere rund alene i Aalborg så længe (vi bliver bare væk.. )

Tusind tak .

Ja det må man sige! Var det ikke i første hug? 

Nej kan jeg godt forstå! 

Anmeld

10. august 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Tusind tak .

Ja det må man sige! Var det ikke i første hug? 

Nej kan jeg godt forstå! 

Jo, det var det..

Haha, ja, ikk? Det ville være så pinligt, at skulle findes..

Anmeld

11. august 2013

Babydrøm

Line&Mike skriver:

Min kæreste og jeg har i lang tid talt om, hvornår vi skulle igang med pb - og nu har vi altså besluttet os 

Ihj, vi er begge så glade for at have et bestemt tidspunkt at se frem til, i stedet for at det bare er "engang" 

Jeg skriver ikke tidspunktet, da jeg kan have mistanke om at nogle familiemedlemmer kigger med herinde.

Jeg glæder mig sådan til når jeg skal opdatere om graviditet herinde, og lægge mavebilleder op!

Og vi håber selvfølgelig begge at det kommer til at ske helt naturligt (og gerne indenfor det første år), men det vil jeg ikke spekulere over på forhånd 

Tak fordi i læste med - måtte bare lige dele min glæde!!

God dag til jer alle 

Hvor spændende Vi er også lige gået igang med pb Er så spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.