Så er beslutningen om pb taget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
13 svar
10 synes godt om
6. august 2013

Line&Mike

Min kæreste og jeg har i lang tid talt om, hvornår vi skulle igang med pb - og nu har vi altså besluttet os 

Ihj, vi er begge så glade for at have et bestemt tidspunkt at se frem til, i stedet for at det bare er "engang" 

Jeg skriver ikke tidspunktet, da jeg kan have mistanke om at nogle familiemedlemmer kigger med herinde.

Jeg glæder mig sådan til når jeg skal opdatere om graviditet herinde, og lægge mavebilleder op!

Og vi håber selvfølgelig begge at det kommer til at ske helt naturligt (og gerne indenfor det første år), men det vil jeg ikke spekulere over på forhånd 

Tak fordi i læste med - måtte bare lige dele min glæde!!

God dag til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Demata

Tillykke! 

mig og min kæreste er også lige startet pb, det er bare så spændende held og lykke med det hele! 

Anmeld

6. august 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Min kæreste og jeg har i lang tid talt om, hvornår vi skulle igang med pb - og nu har vi altså besluttet os 

Ihj, vi er begge så glade for at have et bestemt tidspunkt at se frem til, i stedet for at det bare er "engang" 

Jeg skriver ikke tidspunktet, da jeg kan have mistanke om at nogle familiemedlemmer kigger med herinde.

Jeg glæder mig sådan til når jeg skal opdatere om graviditet herinde, og lægge mavebilleder op!

Og vi håber selvfølgelig begge at det kommer til at ske helt naturligt (og gerne indenfor det første år), men det vil jeg ikke spekulere over på forhånd 

God dag til jer alle 

Ej, nu sidder A bare og bliver meeeega nysgerrig!

Tillykke med beslutningen!

Anmeld

6. august 2013

Line&Mike

Demata skriver:

Tillykke! 

mig og min kæreste er også lige startet pb, det er bare så spændende held og lykke med det hele! 

Ej hvor spændende!

Håber ikke der går så længe før i får de to magiske streger! 

Tak, og i lige måde!

Anmeld

6. august 2013

Line&Mike

M (: skriver:

Ej, nu sidder A bare og bliver meeeega nysgerrig!

Tillykke med beslutningen!

Tak!

Haha hvor sjovt! Jeg ved også at M glæder sig til at blive en del af "far-gruppen" ligesom A 

Men han skal helt sikkert være en af de første M skriver til når det lykkes 

Anmeld

6. august 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Tak!

Haha hvor sjovt! Jeg ved også at M glæder sig til at blive en del af "far-gruppen" ligesom A 

Men han skal helt sikkert være en af de første M skriver til når det lykkes 

Hihi, ja, de får jo unger på stribe deroppe

For at det går super stærkt for jer - ligesom for os!

Men det er egentlig også for ringe, at Hjalte og jeg ikke har været på besøg i butikken endnu..

Anmeld

6. august 2013

mommy1991

Line&Mike skriver:

God dag til jer alle 

Ih, hvor spændende Glæder mig til at følge dig! 

Anmeld

7. august 2013

Line&Mike

M (: skriver:

Hihi, ja, de får jo unger på stribe deroppe

For at det går super stærkt for jer - ligesom for os!

Men det er egentlig også for ringe, at Hjalte og jeg ikke har været på besøg i butikken endnu..

Hehe ja 

Tak ! Det gør vi også - det ville da nu engang være rarest, når man har sat sig for det . Men vi må se!

Hehe, tja i har jo haft nok at se til! Tror bestemt ikke der er nogen der er skuffede .

Butikken ligger jo også lige et stykke fra hvor i bor 

Anmeld

7. august 2013

Line&Mike

emmagirl skriver:

Ih, hvor spændende Glæder mig til at følge dig! 

Tak !

Har godt nok også troligt fulgt dig! Og vi tog på ferie da du var 39+, så var spændt på at komme hjem og se om du havde født, og sørme jo, det havde du 

Anmeld

7. august 2013

mommy1991

Line&Mike skriver:

Tak !

Har godt nok også troligt fulgt dig! Og vi tog på ferie da du var 39+, så var spændt på at komme hjem og se om du havde født, og sørme jo, det havde du 

Hehe, ja jeg var også MEGET taknemmelig over at føde (meget lidt) før termin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.