(august) skriver:
Hej
Jeg har en Odder Zip på x-dream stel og den er bare fantastisk. Den har været i brug hverdag i 3 år, fik to piger tæt på hinanden, så den ene afløste den anden og der er intet i vejen med den. Min er sort med rå hvide kanter og nu hvor vi lige har stilt den på loftet kan vi se den er falmet, men ellers er der intet galt med den.
Det gode ved den er at overlæderet kan lynes op og derved sidder fast, så man ikke skal til at holde styr på det samtidig med man tager barnet op.
Det eneste minus jeg lige kommer i tanke om er at kalechen bliver slap i stoffet, da der ikke er nogle stiver i til at holde den stram når kalechen bliver slået op.
Jeg håber på at vores kommer i brug endnu en gang, og hvis jeg skulle vælge en ny, ville det klart blive endnu en Odder Zip
De har ændret den siden du har købt din, for nu er der stivere i kalechen
Til TS jeg elsker vores Odder zipp, jeg synes det er en virkelig lækker vogn og jeg er vild med lynlåsen ned igennem, det gør nemlig at man ikke skal bøvle med dækkenet selvom det er varmt og der skal åbnes ned til baby eller hvis det er koldt udenfor og man går ind i butikker, så er det bare at åbne og vupti der kommer luft til baby, uden dækkenet hænger ned af siden eller skal pakkes under vognen eller hvad man elers er nødt til
Anmeld