Hjælp mig med farven på barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

sulo

(august) skriver:

Hej

Jeg har en Odder Zip på x-dream stel og den er bare fantastisk. Den har været i brug hverdag i 3 år, fik to piger tæt på hinanden, så den ene afløste den anden og der er intet i vejen med den. Min er sort med rå hvide kanter og nu hvor vi lige har stilt den på loftet kan vi se den er falmet, men ellers er der intet galt med den.

Det gode ved den er at overlæderet kan lynes op og derved sidder fast, så man ikke skal til at holde styr på det samtidig med man tager barnet op.

Det eneste minus jeg lige kommer i tanke om er at kalechen bliver slap i stoffet, da der ikke er nogle stiver i til at holde den stram når kalechen bliver slået op.

Jeg håber på at vores kommer i brug endnu en gang, og hvis jeg skulle vælge en ny, ville det klart blive endnu en Odder Zip

Det er jo sådan en fin anmeldelse man har lyst til at høre inden man bestiller den hjem

Nøøj nu glæder jeg mig efterhånden som et lille barn til juleaften og den er ikke engang bestilt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

(august)

sulo skriver:

Det er jo sådan en fin anmeldelse man har lyst til at høre inden man bestiller den hjem

Nøøj nu glæder jeg mig efterhånden som et lille barn til juleaften og den er ikke engang bestilt endnu

Bare husk at Odder ofte har 8 ugers leveringstid 

Held og lykke med det hele

Anmeld

7. august 2013

MosterA

Jeg har stemt grå. Har selv en sort Odder, godt nok ikke Zipp, men den "stramme" model og jeg er SÅ glad for farven. 

Valgte en helt ensfarvet da en Odder holder i 1000 år og hvem ved om jeg er blevet træt af f.eks. den orange farve når vi skal have nr. 2 

Anmeld

8. august 2013

sulo

(august) skriver:

Bare husk at Odder ofte har 8 ugers leveringstid 

Held og lykke med det hele

De er oppe på 12-16 ugers leveringstid, alt afhængig af hvem man spørger

Anmeld

8. august 2013

tarkoflen

Af jeres valgmuligheder ville jeg vælge den grå

Vi overvejede den grønne, men efter jeg har set en gå rundt med den i nabolaget er jeg så glad for, at jeg var røv kedelig og valgte en helt sort! Jeg er allerede træt af den grønne og det er ikke engang min vogn

Jeg er så glad for at vi valgte så klassisk og tidløst som vi gjorde! Den går aldrig af mode og er bare virkelig flot at se på

Anmeld

8. august 2013

tarkoflen

(august) skriver:

Hej

Jeg har en Odder Zip på x-dream stel og den er bare fantastisk. Den har været i brug hverdag i 3 år, fik to piger tæt på hinanden, så den ene afløste den anden og der er intet i vejen med den. Min er sort med rå hvide kanter og nu hvor vi lige har stilt den på loftet kan vi se den er falmet, men ellers er der intet galt med den.

Det gode ved den er at overlæderet kan lynes op og derved sidder fast, så man ikke skal til at holde styr på det samtidig med man tager barnet op.

Det eneste minus jeg lige kommer i tanke om er at kalechen bliver slap i stoffet, da der ikke er nogle stiver i til at holde den stram når kalechen bliver slået op.

Jeg håber på at vores kommer i brug endnu en gang, og hvis jeg skulle vælge en ny, ville det klart blive endnu en Odder Zip

De har ændret den siden du har købt din, for nu er der stivere i kalechen

Til TS jeg elsker vores Odder zipp, jeg synes det er en virkelig lækker vogn og jeg er vild med lynlåsen ned igennem, det gør nemlig at man ikke skal bøvle med dækkenet selvom det er varmt og der skal åbnes ned til baby eller hvis det er koldt udenfor og man går ind i butikker, så er det bare at åbne og vupti der kommer luft til baby, uden dækkenet hænger ned af siden eller skal pakkes under vognen eller hvad man elers er nødt til

Anmeld

8. august 2013

sulo

Er så glad for at i har villet være med i afstemningen, det har været så sjovt at følge

Anmeld

8. august 2013

(august)

sulo skriver:

De er oppe på 12-16 ugers leveringstid, alt afhængig af hvem man spørger

Det er helt vildt. 

Vi bestilte vores, jeg mener det var i maj, og hentede den 1. aug.

Anmeld

8. august 2013

(august)

tarkoflen skriver:

De har ændret den siden du har købt din, for nu er der stivere i kalechen

Til TS jeg elsker vores Odder zipp, jeg synes det er en virkelig lækker vogn og jeg er vild med lynlåsen ned igennem, det gør nemlig at man ikke skal bøvle med dækkenet selvom det er varmt og der skal åbnes ned til baby eller hvis det er koldt udenfor og man går ind i butikker, så er det bare at åbne og vupti der kommer luft til baby, uden dækkenet hænger ned af siden eller skal pakkes under vognen eller hvad man elers er nødt til

Dejligt at høre de har komemt stiver i kalechen.

Anmeld

8. august 2013

l.kjoeller

har stemt grå da den går til begge køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.