sulo skriver:
Jeg står i lidt af et luksus problem, vi har endelig bestemt os for hvilken barnevogn vi skal have.
Det har hele tiden været helt afhængig hvad der kunne være i vores bil (ford Ka ny model), vi fik en skøn vejledning fra en super sød ekspedient i babysam
, og vi kom frem til to modeller, Emmajunga big star supreme på deres letvægtsstel model 2012 eller Odder Zip på x-dream stel.
Fordele og ulemper er der jo altid ved alle modeller, de kunne begge fint være i bilen, men der var en væsentlig fordel ved Odder vognen, til trods for den meget højere pris, ved Odderèn sidder hjul lejerene på hjulet og ikke på stellet, dvs at vi ikke har den samme risiko for at ridse bilen når stellet skal ind og ud af bilen.
Med vore historik med at lave ridser og buler i vores 1½ år gamle bil, bestemte min kæreste sig for at han tager spender bukserne på, så vi skal have en Odder Zip
Jeg har så fået opgaven at bestemme mig for hvilket tilbehør der skal til og farven (næsten), der vil så pludselig også blande sig
.
Nå, her kommer valgene:
Kæresten stemmer for en sort med blå striber (den er jeg ikke meget for, for hvis vi skal have et barn mere senere og det så bliver en pige???)
Jeg stemmer for en sort med lime grønne striber (som jeg mener også godt kan gå hvis der kommer en pige senere)
Eller en grå som er min farvorit.
Synes der er så mange sorte barnevogne i gadebilledet, men er i tvivl om om det er en sart farve eller om det er hip som hap?
Så i søde tøser her på sitet, hvad vil i vælge?
Link til farverne: http://www.oddervognen.dk/zip?view=category&layout=category
Jeg er vild med den sorte med blå stribe og kunne godt finde på at bruge den til en pige