Hjælp mig med farven på barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve synes i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.315 visninger
34 svar
8 synes godt om
6. august 2013

sulo

Jeg står i lidt af et luksus problem, vi har endelig bestemt os for hvilken barnevogn vi skal have.

Det har hele tiden været helt afhængig hvad der kunne være i vores bil (ford Ka ny model), vi fik en skøn vejledning fra en super sød ekspedient i babysam, og vi kom frem til to modeller, Emmajunga big star supreme på deres letvægtsstel model 2012 eller Odder Zip på x-dream stel.

Fordele og ulemper er der jo altid ved alle modeller, de kunne begge fint være i bilen, men der var en væsentlig fordel ved Odder vognen, til trods for den meget højere pris, ved Odderèn sidder hjul lejerene på hjulet og ikke på stellet, dvs at vi ikke har den samme risiko for at ridse bilen når stellet skal ind og ud af bilen.

Med vore historik med at lave ridser og buler i vores 1½ år gamle bil, bestemte min kæreste sig for at han tager spender bukserne på, så vi skal have en Odder Zip

Jeg har så fået opgaven at bestemme mig for hvilket tilbehør der skal til og farven (næsten), der vil så pludselig også blande sig.

Nå, her kommer valgene:

Kæresten stemmer for en sort med blå striber (den er jeg ikke meget for, for hvis vi skal have et barn mere senere og det så bliver en pige???)

Jeg stemmer for en sort med lime grønne striber (som jeg mener også godt kan gå hvis der kommer en pige senere)

Eller en grå som er min farvorit.

Synes der er så mange sorte barnevogne i gadebilledet, men er i tvivl om om det er en sart farve eller om det er hip som hap?

Så i søde tøser her på sitet, hvad vil i vælge?

Link til farverne: http://www.oddervognen.dk/zip?view=category&layout=category

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Line&Mike

sulo skriver:

Jeg står i lidt af et luksus problem, vi har endelig bestemt os for hvilken barnevogn vi skal have.

Det har hele tiden været helt afhængig hvad der kunne være i vores bil (ford Ka ny model), vi fik en skøn vejledning fra en super sød ekspedient i babysam, og vi kom frem til to modeller, Emmajunga big star supreme på deres letvægtsstel model 2012 eller Odder Zip på x-dream stel.

Fordele og ulemper er der jo altid ved alle modeller, de kunne begge fint være i bilen, men der var en væsentlig fordel ved Odder vognen, til trods for den meget højere pris, ved Odderèn sidder hjul lejerene på hjulet og ikke på stellet, dvs at vi ikke har den samme risiko for at ridse bilen når stellet skal ind og ud af bilen.

Med vore historik med at lave ridser og buler i vores 1½ år gamle bil, bestemte min kæreste sig for at han tager spender bukserne på, så vi skal have en Odder Zip

Jeg har så fået opgaven at bestemme mig for hvilket tilbehør der skal til og farven (næsten), der vil så pludselig også blande sig.

Nå, her kommer valgene:

Kæresten stemmer for en sort med blå striber (den er jeg ikke meget for, for hvis vi skal have et barn mere senere og det så bliver en pige???)

Jeg stemmer for en sort med lime grønne striber (som jeg mener også godt kan gå hvis der kommer en pige senere)

Eller en grå som er min farvorit.

Synes der er så mange sorte barnevogne i gadebilledet, men er i tvivl om om det er en sart farve eller om det er hip som hap?

Så i søde tøser her på sitet, hvad vil i vælge?

Link til farverne: http://www.oddervognen.dk/zip?view=category&layout=category

Jeg tænker, at hvis i ikke er helt enige om nogle af modellerne, kan i så ikke designe én selv?

Ved ikke om prisen stiger af den grund, eller om der er andet at tage højde for? 

Anmeld

6. august 2013

Christina91

Jeg vil også have en Odder Zip, når det engang bliver min tur til at nå så langt.

Jeg overvejede også en sort med blå kanter først, men synes de skinner meget op. Den grå synes jeg også er rigtig fin, men min farvorit er helt sikkert den nye mørkeblå med sølvkanter. Synes den er så fin, og jeg mener at man sagtens kan bruge den til en pige også. Bare lige hvis i ikke havde tænkt over den valgmulighed

Anmeld

6. august 2013

sus82

Har stemt lime grøn, men kun fordi jeg bedst kan lide den, mener sagtens at den med blå striber kan bruges pigen pigeErinyes den brune de har er vildt fed!

Anmeld

6. august 2013

sulo

Line&Mike skriver:

Jeg tænker, at hvis i ikke er helt enige om nogle af modellerne, kan i så ikke designe én selv?

Ved ikke om prisen stiger af den grund, eller om der er andet at tage højde for? 

Prisen stiger væsenligt hvis man selv skal designe farverne, så starter prisen fra 11399 på x-dream stel i stedet for 8999, godt nok er vi glade for at skal være forældre, men synes nu at de 2400 kr godt kan bruges på andet udstyr

Anmeld

6. august 2013

Line&Mike

sulo skriver:

Prisen stiger væsenligt hvis man selv skal designe farverne, så starter prisen fra 11399 på x-dream stel i stedet for 8999, godt nok er vi glade for at skal være forældre, men synes nu at de 2400 kr godt kan bruges på andet udstyr

Ja hold da op! Det var jeg ikke klar over!

Så kan jeg da godt forstå at i vælger en af de "færdige" modeller 

Jamen så synes jeg den sorte med lime striber er pænest, af de valgmuligheder du skriver!

Ellers kan jeg godt lide den mørkeblå med sølv striber - den der hedder ZIP - Blå/Silver 

Anmeld

6. august 2013

sulo

Christina91 skriver:

Jeg vil også have en Odder Zip, når det engang bliver min tur til at nå så langt.

Jeg overvejede også en sort med blå kanter først, men synes de skinner meget op. Den grå synes jeg også er rigtig fin, men min farvorit er helt sikkert den nye mørkeblå med sølvkanter. Synes den er så fin, og jeg mener at man sagtens kan bruge den til en pige også. Bare lige hvis i ikke havde tænkt over den valgmulighed

Synes nemlig også at de blå kanter skriger lidt, jo havde tænkt på den blå med sølv kanter, men har barberet valget ned til de tre, hvis de alle var på valg, for vi aldrig taget en beslutning inden de 14 dage vi har til det inden den senest skal bestilles hjem.

Anmeld

6. august 2013

Rosengreen

Vi har den i brun med limegrønne striber. Jeg synes den limegrønne er meget neutral i farven, og vi har brugt barnevognen til vores to piger.

Så jeg har stemt grøn 

Anmeld

6. august 2013

Mata

Jeg ville vælge den grå, den er super flot

Anmeld

6. august 2013

sulo

Mata skriver:

Jeg ville vælge den grå, den er super flot

Ja ikke, synes den er endnu flottere i virkeligehden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.