Fortsætter babys rytme efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Disarobi

FrkZier skriver:

hmm.. tror umiddelbart ikke man kan sætte det sådan op - men ved det ikke med sikkerhed.

men herhjemme har det nu alligevel passet meget fint, da jeg var gravid var Isaak MEGET aktiv heeeeeele tiden - nu hvor jeg har født, er han fortsat MEEEEEGET aktiv all day'n'night

Næh det er ikke sikkert man kan det, men ville bare høre folks erfaringer. Min mand og jeg er begge sådan nogle hygge typer der elsker at se film og spille spil, vi laver ikke de vildeste aktive ting, så vi joker bare med hvordan vi kan producere sådan en aktiv bebs for det er virkelig konstant han møffer rundt derinde men vi må vist bare vente og se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Albertsen92

Bihsberg skriver:

Okay, jamen hvis hun altid har været sådan, så er det jo bare sådan det er. En lille forsigtig pige, måske hvor langt er du?

Ja, det tænker jeg også hun bliver
Får sikkert et chok når hun kommer ud og er en lille bandit man ved jo aldrig..
Men hun har været sådan siden uge 16, og er nu 27+2

Anmeld

5. august 2013

FrkZier

Bihsberg skriver:

Næh det er ikke sikkert man kan det, men ville bare høre folks erfaringer. Min mand og jeg er begge sådan nogle hygge typer der elsker at se film og spille spil, vi laver ikke de vildeste aktive ting, så vi joker bare med hvordan vi kan producere sådan en aktiv bebs for det er virkelig konstant han møffer rundt derinde men vi må vist bare vente og se

hehe det da også hyggeligt at have små scenarier i hovedet om hvordan fremtiden med bebs vil være og hvilken type baby man for osv

Anmeld

5. august 2013

Clisolka

Bihsberg skriver:

Dobbelt så aktiv? Holder det stik lyder det som dobbelt så meget at se til for mor tak for svar

Haha ja det frygter jeg også lidt, men han har jo masser af plads efter sin storesøster, så lad os se hvad der sker 

Anmeld

5. august 2013

Disarobi

Albertsen92 skriver:

Ja, det tænker jeg også hun bliver
Får sikkert et chok når hun kommer ud og er en lille bandit man ved jo aldrig..
Men hun har været sådan siden uge 16, og er nu 27+2

Okay, det var firdi du skrev at hun jo har mindre plads efterhånden så troede du var længere henne, og så ville jeg bare høre hvornår ca man kan mærke på dem at de har mindre plads. Men vi er nogenlunde lige langt og jeg kan ikke mærke at han er begrænset i hans bevægelser endnu så det er nok individuelt jeg er 28+2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.