Hvad koster en pakke bleer i aldi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.621 visninger
15 svar
1 synes godt om
4. august 2013

Nea85

Nu er det et stykke tid siden, vi har købt bleer sidst, og det er ved at være tid til at købe igen.
Faldt over et tilbud på libero bleer i bilka, men da jeg er rigtig glad for aldis, vil jeg ikke købe libero, hvis de er meget dyrere..
Derfor: er der nogen, der kan huske, hvad en pakke 5'er-bleer koster i aldi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

DianaRJS

Nea85 skriver:

Nu er det et stykke tid siden, vi har købt bleer sidst, og det er ved at være tid til at købe igen.
Faldt over et tilbud på libero bleer i bilka, men da jeg er rigtig glad for aldis, vil jeg ikke købe libero, hvis de er meget dyrere..

er det ikke 59 kr pr pakke?

Anmeld

4. august 2013

Nea85

DianaRJS skriver:

er det ikke 59 kr pr pakke?

Jeg kan ikke huske det, men mener det er omkring 80 kr

Anmeld

4. august 2013

B&J

Nea85 skriver:

Jeg kan ikke huske det, men mener det er omkring 80 kr

jo det er omkring de 80kr tænker ikke over prisen fordi vi max køber hver 3månede der køber vi lager ind

Anmeld

4. august 2013

Nea85

B&J skriver:

jo det er omkring de 80kr tænker ikke over prisen fordi vi max køber hver 3månede der køber vi lager ind

Det plejer vi nemlig også at gøre, derfor kan jeg heller ikke huske den præcise pris. Men ville prøve at sammenligne prisen pr. styk i forhold til libero, derfor jeg gerne vil have den nøjagtige pris

Anmeld

4. august 2013

Team Putte

Nea85 skriver:

str 4 koster 87,95 så vil gå ud fra 5'eren ligger i samme prisleje

Anmeld

4. august 2013

Nea85

Fandt en gammel tråd herinde https://www.baby.dk/debat/184084pi1/ordet-er-frit/v ibelle-er-steget-med-7-kr-.aspx

De koster 86,95 kr nu

Tak for jeres svar!

Anmeld

4. august 2013

Nea85

Team Putte skriver:

str 4 koster 87,95 så vil gå ud fra 5'eren ligger i samme prisleje

Mange tak for svar, så er de da steget med yderligere 1 kr siden den tråd, jeg har linket til..
Det er ikke helt i nærheden af prisen på libero på tilbud i bilka, men det nærmer sig da

Anmeld

4. august 2013

B&J

Nea85 skriver:

Det plejer vi nemlig også at gøre, derfor kan jeg heller ikke huske den præcise pris. Men ville prøve at sammenligne prisen pr. styk i forhold til libero, derfor jeg gerne vil have den nøjagtige pris

jaa det forstår jeg godt

Anmeld

4. august 2013

Team Putte

Nea85 skriver:

Mange tak for svar, så er de da steget med yderligere 1 kr siden den tråd, jeg har linket til..
Det er ikke helt i nærheden af prisen på libero på tilbud i bilka, men det nærmer sig da

Hehe nu er det 2 mdr siden vi købte sidst men er da ret sikker på det var prisen jeg er super glad for aldi's bleer og bruger kun dem synes libero lugter af tis meget hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.