Hvad koster en pakke bleer i aldi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Nea85

Team Putte skriver:

Hehe nu er det 2 mdr siden vi købte sidst men er da ret sikker på det var prisen jeg er super glad for aldi's bleer og bruger kun dem synes libero lugter af tis meget hurtigt

Det er noget tid siden jeg har købt aldis bleer sidst, fordi vi faldt over et tilbud på up&go fra libero (som jeg bestemt ikke synes om, fordi man skal have bukserne helt af for at give bleen på igen), men vi købte en pakke forleden. Synes de er anderledes end dem vi har haft før. Kvaliteten minder lidt om pampers nu..? Altså mere tynde i det, men stadig gode
Vi har også været rigtig glade for aldis, og der har aldrig været nogle problemer men dem.
Det er sjovt du nævner det, det har jeg egentlig godt lagt mærke til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

DianaRJS

Nea85 skriver:

Jeg kan ikke huske det, men mener det er omkring 80 kr

det er rigtig fik blandet det samme med rema men på deres hjemmeisde står der 89

Anmeld

4. august 2013

Mettefpigen

Nea85 skriver:

Det er noget tid siden jeg har købt aldis bleer sidst, fordi vi faldt over et tilbud på up&go fra libero (som jeg bestemt ikke synes om, fordi man skal have bukserne helt af for at give bleen på igen), men vi købte en pakke forleden. Synes de er anderledes end dem vi har haft før. Kvaliteten minder lidt om pampers nu..? Altså mere tynde i det, men stadig gode
Vi har også været rigtig glade for aldis, og der har aldrig været nogle problemer men dem.
Det er sjovt du nævner det, det har jeg egentlig godt lagt mærke til

Uhh jeg elsker buksebleer :-D

Anmeld

4. august 2013

Nea85

Mettefpigen skriver:

Uhh jeg elsker buksebleer :-D

Hehe, men kan du følge mig i det med at skulle have bukserne helt af?
Jeg synes nu også at de er fine nok, fordi de er lette at få af og på for Clara

Anmeld

4. august 2013

Mettefpigen

Nea85 skriver:

Hehe, men kan du følge mig i det med at skulle have bukserne helt af?
Jeg synes nu også at de er fine nok, fordi de er lette at få af og på for Clara

Haha nej egentlig ikk :-) har altid taget hele tøjet af lukas for at give ham en ren ble på....

Anmeld

4. august 2013

Nea85

Mettefpigen skriver:

Haha nej egentlig ikk :-) har altid taget hele tøjet af lukas for at give ham en ren ble på....

Det gør jeg for det meste også, men hvis det skal gå lidt stærkt, sidder bukserne bare om anklerne, mens hun ligger på puslebordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.