Miss-86 skriver:
Jeg prøver at ligge skrukheden på hylden, MEN hvor er det svært, når folk spørger "Skal I ikke snart have en lille"...
Inden for en uge er der flere der har spurgt - Da de er nogle der selv har små børn ..
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for vil ikke 'udstille' min kæreste og sige at jeg bare gerne vil og har ville i 2 år, men at kæresten ikke vil!
Synes nu heller ikke det kommer alle ved, hvis I forstår mig.
Det gør bare såå ondt i mit hjerte 
Kan godt forstå dig, når det der tik værk går i gang så er der bare ingen vej tilbage...jo...det er der når man oplever nok nedture så gå det i stå. Bin there done that.
Hvor længe har i været sammen ? Har i snakket om ægteskab ?
Måske er han old fasion og vil godt sætte ring på din finger inden i får en baby ??? 
At overtage en virksomhed er monster krævende og kræver alt ens opmærksomhed og energi tro mig jeg ved det...igen B.T. D. T.
Jeg syns ikke du skal snakke for meget omkring det, man kan også tale tingene ihjel, hvis han virkeligt vil være sammen med dig for evigt og lave børn med dig så vil han det også om 6 md. og der går som regel ( hvis det går som det skal) 9 md inden baby kommer så du kan gøre som jeg gjorde det...sæt et ultimatum op og spørg om han godt vil giftes feks. Kunne du godt tænke dig at blive gift egentligt ? Siger han ja må du spørge intil hvornår og sige at når du at blive 30 vil du IKKE giftes...så får han jo travlt der er ingen der siger det skal være det helt vilde med kæmpe hvid kjole til 100.000 og 500 gæster mega lån i banken og alle mullige udgifter som i skal betale af på resten af jeres liv...det kan være ham og dig stille og roligt, personligt og enkelt på rådhuset du ved og så spare i op til det helt store til senere
Lur mig om ikke han ryger på knæ hvis han godt vil giftes og du siger ja men inden jeg blir 30 !
Så sker der helt sikkert sager 
Tror mig jeg var også led og ked af det når folk blev ved med at spørge skal i ikke snart have en til ???? det var i 2010-2011-2012 og i 2009 mistede vi vores lille sofie og gav bagefter op og har nu droppet det fuldstændigt. Nu har vi efterhånden fået fortalt vores omgangskræd hvorfor vi ikke prøver igen igen igen...men det var hårdt. Jeg skal ikke igen og det vil han heller ikke. Det var bare for hårdt og slet ikke besværgret værd. man skal vælge sine kampe med omhug og glæde sig over det man har 
Håber han snart blir klar. Knus 
Anmeld