Diana2013 skriver:
Puuu, det må virkelig være hårdt... Jeg kunne slet ikke klare at se gravide og høre om folk og deres lykke når de havde fundet ud af de var gravide, for jeg vidste at det blev bare ikke mig ;( og jeg blev så stresset for tænk hvis jeg havde svært ved at blive gravid, og må indrømme da jeg begyndte at date min kæreste fortalte jeg ham lige ud at jeg gerne ville være mor snart og heldigvis ville han gerne være far. Og jeg sagde til ham at han skulle få en sædprøve for hvis den var dårlig ville jeg vide det, haha nu lyder det til jeg kun er sammen med ham for at blive gravid men sådan er det ikke jeg blev bare nød til at tage min forhold, og det viste sig at jeg havde svær ved at blive gravid, og det tog os 2 år. Og skulle starte i behandling men blev gravid lige inden
man bliver jo ikke yngre og jeg har altid gerne ville have børn som ung 
Det ER hårdt 
Hvergang jeg ser gravide, baby'er eller sådan er det en kamp for mig ikke og gå hjem og snakke baby igen!
Ja, jeg er jo også nervøs om jeg KAN blive gravid, eller om han kan gøre mig gravid.. Vi er henholdsvis 26 og 27 år, så alderen begynder også at spille en rolle!
Jeg er i syv sind, men jeg elsker ham bare så højt!
Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre!
Udadtil på arbejdet, hos min familie og venner virker det som om jeg har det skønt og overfor dem der ved det, virker det som om jeg er afklaret med at skulle vente på ham - Siger de selv - Men sådan er det bare ikke, jeg er så dybt ulykkelig
Men jeg prøver at holde facaden og sådan er jeg normalt ikke som person, er meget åben og ærlig, bare ikke på det punkt her!
Min veninde venter sig og jeg har det SÅ svært med det - Det skulle have været mig! Ved godt jeg lyder egoistisk, men det var ikke planlagt og hun havde slet ikke haft lysten til baby nu, før hun fandt ud af at hun var gravid!
Anmeld