Slee Bee vs. Voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Rødhætte

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Hvilken ville DU vælge? Begrund meget gerne.

Jeg har en slee bee og er super glad for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

**Ønskebabyen

K&S skriver:

Ved du hvad Slee-Bee koster?

Den er på tilbud i Bilka til 549 fra i dag og normalt koster den vist 800 et eller andet.

Anmeld

1. august 2013

Karla

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Vi har valgt at købe en slee bee - har så ikke fået den afprøvet endnu, da jeg først har termin i november
men vi valgte den, da jeg synes det er smart, at den har det hele i én. Man skal ikke købe noget ekstra. Og så synes jeg det er dejligt, at den kan vaskes i vaskemaskinen kender flere der har haft gode oplevelser med slee bee

Anmeld

1. august 2013

Kløver

Mor11 skriver:

Der er markeringer hvor man kan sprætte op, til barnevognsselen, i begge poser. Har dog aldrig testet om den kan sættes i autostol. Jeg tror det ikke, da man kun bruger 2 huller til barnevognselen, og autostolen skal vel bruge 3 eller 5 huller? 

Der er flere steder til at sprætte op så tror måske godt den kan bruges, vi har sprættet op 3 steder til selen til barnevognen

Anmeld

1. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja84 skriver:

Der er flere steder til at sprætte op så tror måske godt den kan bruges, vi har sprættet op 3 steder til selen til barnevognen

er jeres sele fæstnet 3 steder i vognen? Det tror jeg ikke jeg er stødt på før, hvad er det for en sele?

Anmeld

1. august 2013

Kløver

Mor11 skriver:

er jeres sele fæstnet 3 steder i vognen? Det tror jeg ikke jeg er stødt på før, hvad er det for en sele?

Ha ha nåååå nej, vi har bare sprættet op fordi vi først satte den forkert i. Vi bruger ikke sleebee når det er så varmt så blandede lige det hele sammen

Anmeld

1. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja84 skriver:

Ha ha nåååå nej, vi har bare sprættet op fordi vi først satte den forkert i. Vi bruger ikke sleebee når det er så varmt så blandede lige det hele sammen

Haha, synes også det lød som en meget avanceret sele 

Anmeld

1. august 2013

Kløver

Mor11 skriver:

Haha, synes også det lød som en meget avanceret sele 

He he ja, men der er flere steder hvor det er beregnet til at sprætte op så måske muligheden i bilen er der, vi har dog aldrig brugt det

Anmeld

2. august 2013

**Ønskebabyen

Voksi posen fører. Men når man læser kommentarerne er det stort set kun om Slee-Bee

Vil I ikke fortælle hvorfor i vælger Voksi fremfor Slee-Bee (Ja og fortsæt bare omvendt også )

Anmeld

2. august 2013

l.kjoeller

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Ville vælge sleep bee da den er nemmere at vaske. Den har to dyner en sommer og en vinter og de kan også knappes sammen. Voksi er rigtig lækre men meget varme synes jeg. Denne kan bruges mere hele året, er nemmere at holde og billigere. Rigtig glad for vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.