Slee Bee vs. Voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

K&S

**Ønskebabyen skriver:

Tak for jeres svar. Jeg spørger egentlig fordi jeg er i tvivl hvilken der er "bedst".

Prisen går jeg ikke op i, da jeg har tænkt på at finde Voksi'en brugt så de stort set kommer til at koste det samme

Ved du hvad Slee-Bee koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

(august)

Hej

Tror det er lidt af en smags sag. Jeg har hørt at børnene bliver nemt varme (for varme i slee bee).

Vi har arvet en voksi og er super glade for den. Vores datter på 3 har brugt den indtil nu hvor hun er færdig med middagslur. 

Jeg ville klart anbefale en Voksi da der er forskellige dyner man kan komme ind i den, ved ikke om de andre har det.

God jagt.

Anmeld

1. august 2013

SjeBets

jeg har en sleebee og der er to dyner til og ja som en anden skriver man får det hele med ved indkøbt, min veninde har en voksi og hun skulle skaffe delene enkeltvis som bæreplade og dyne og sådan

Plus jeg kan selv vaske den i vaskemaskinen.

Har nu ikke døjet med at mine børn har døjet med den var for varm.

Så jeg er glad for min SleeBee

Anmeld

1. august 2013

Kløver

K&S skriver:

Ved du hvad Slee-Bee koster?

Den ene fik jeg billigt brugt, den anden vi har købte jeg i Bilka til 500kr på tilbud, og den er ofte på bud både i Bilka og Føtex

Anmeld

1. august 2013

Albertsen92

Kan man egentlig bruge voksi eller sleebee i bilen i autostol? Hvordan med selen, er der huller til den?

Anmeld

1. august 2013

K&S

Maja84 skriver:

Den ene fik jeg billigt brugt, den anden vi har købte jeg i Bilka til 500kr på tilbud, og den er ofte på bud både i Bilka og Føtex

Jeg så den nemlig lige til 549 kr., men vidste ikke om det var et tilbud, tak

Anmeld

1. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Albertsen92 skriver:

Kan man egentlig bruge voksi eller sleebee i bilen i autostol? Hvordan med selen, er der huller til den?

Der er markeringer hvor man kan sprætte op, til barnevognsselen, i begge poser. Har dog aldrig testet om den kan sættes i autostol. Jeg tror det ikke, da man kun bruger 2 huller til barnevognselen, og autostolen skal vel bruge 3 eller 5 huller? 

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Hvilken ville DU vælge? Begrund meget gerne.

Hov ja og så er der allergi mæssigt.
Herhjemme er jeg vildt allergisk og har derfor valgt en med uld (voksi). Og ikke dun som slee bee og dyndue (et eller andet) er.

Anmeld

1. august 2013

L&V

Jeg har begge dele.. Slee been er rigtig fin hvis man stadig giver den oki med tøj på selv om begge dyner er i..

Voksien har jo uld dyne og er dejlig varm om vinteren også med meget lidt tøj på.

Der udover er det stort set det samme

Anmeld

1. august 2013

lycly

En slee bee har jo dundyner og voksien ulddyne. Jeg er til slee bee da jeg godt kan lide at det er dun og at den har to dyner så man kan gøre den tyndere når det er varmere i vejret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.