Slee Bee vs. Voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Slee Bee vs. Voksi

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.069 visninger
42 svar
27 synes godt om
1. august 2013

**Ønskebabyen

Fordele??
Ulemper??

Hvilken ville DU vælge? Begrund meget gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

MHB

Vi har en sleebee og er meget meget glade for den. Jeg giver simpelthen ikke så meget for en voksi som de koster fra nye af.

Vi var i tvivl om den overhoved ville blive brugt og hvis ikke så var det jo helt vanvittigt at give 2-3000 kr for den "ægte vare". Nu bruger vi den faktisk ret meget men er bestemt ikke ked af at have en billig Bilka model, den fungere bare! 

Vi har sammenlignet i min mødregruppe, vi er 2 med sleebee 2 med voksi og 2 med den der duno-et eller andet og vi kan ikke finde den store forskel mellem dem :-) 

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Voksi når de er på tilbud (fik min med plade til 800 kr)
ELLERS slee bee

Anmeld

1. august 2013

Hullabullabulla

Er for nærig til en voksi når en slee bee løser opgaven ligeså godt

Så hellere spare pengene til fede oplevelser , tøj, legetøj osv... 

Anmeld

1. august 2013

**Ønskebabyen

Tak for jeres svar. Jeg spørger egentlig fordi jeg er i tvivl hvilken der er "bedst".

Prisen går jeg ikke op i, da jeg har tænkt på at finde Voksi'en brugt så de stort set kommer til at koste det samme

Anmeld

1. august 2013

MHB

**Ønskebabyen skriver:

Tak for jeres svar. Jeg spørger egentlig fordi jeg er i tvivl hvilken der er "bedst".

Prisen går jeg ikke op i, da jeg har tænkt på at finde Voksi'en brugt så de stort set kommer til at koste det samme

Forskellen er for mig at se meget lille.. Men nu har jeg selvfølgelig ikke ejet en voksi, kun sammenlignet med dem i mødregruppen... Jeg tror de udfører deres opgave lige godt. En fordel ved slee bee'en er at alt er med når du køber den. Til voksien skal man købe bæreplade + eventuel sommer dyne for sig... 

Anmeld

1. august 2013

Kløver

Vi er rigtig glade for vores sleebee og så er den billigere og kan vaskes i vaskemaskinen hvor voksi skal renses

Anmeld

1. august 2013

-Sigrid-

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Jeg har ikke prøvet Slee Bee, men vi er bare SÅ glade glade for vores Voksi. Vi bruger den hele året rundt, og hvis den vi har nu af mærkværdige årsager går i stykker, så køber vi en til vores næste baby

Anmeld

1. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

den eneste forskel er at voksi er med ulddyne, så temperaturen reguleres bedre. Men, jeg kender børn der både har svedt i en voksi og en sleebee, så det argument holder ikke helt, tror jeg. 

Vi har sleeBee, og den ligger fast i dagplejevognen, så han bruger den 5 ud af 7 dage. vi brugte den også som lift, da han voksede ud af den alm lift. 

Jeg har på intet tidspunkt tænkt at en voksi ville have været et bedre valg, så jeg holder klart på sleebee-posen som bedste valg. Prisen er også en bonus, og så får man alt med fra start. Vores er faktisk købt brugt, til 200kr

nårh ja, og så kan du maskinvaske og tumble hele sleebee'en, hvor voksidynen skal renses.

Anmeld

1. august 2013

2babygirls

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Vi har en sele bee.. Er for nærig til en voksi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.