Hjælp mmf???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

Kristina V

Så skulle jeg måske bare ha blevet ved. tænkte bare når der stod 250 g, og jeg var oppe omkring de 500 g, at jeg så havde lavet noget forkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Helle30

Næ nej - det er helt sindssygt med det flormelis. Bliv bare ved, til det har den rette konsistens. Jeg fatter bare slet ikke, hvor al den væske kommer fra, der kan opsuge så meget flormelis...

- Helle, som næppe kommer i seng i aften....

Anmeld

14. juli 2009

ka li ja

aj er der ikke 250 g i en pakke med flormelis?
det passede, med de 15 skumfiduser jeg brugte og 2 spsk vand og 1 spsk olie. og det er en god klump, lige til at forme!
så jeg syntes jo 500g lyder helt helt voldsomt....

Anmeld

14. juli 2009

Helle30

Der er 500 g. i en pakke Kalaha. Og pt. ligger der 6 (SEKS) tomme pakker i vores afbrændingssæk.
Jeg bruger 20 sf, 2 spsk v aqnd, 1 spsk olie og 500 g. fl.m. pr portion.

- Helle - med stress i tophuen

Anmeld

14. juli 2009

Lise

Der er kun 250 gram i de pakker flormelis jeg køber....

Anmeld

14. juli 2009

linemus

Nu blev jeg nødt til at gå i køkkenet og kigge. Der er altså også 500 g i de alm. pakker fra Dansukker, som jeg plejer at købe... 

Anmeld

14. juli 2009

Helle30

Der er 500g. i Dansukkers, og det er dem, jeg har... i mængder. Har lige forsøgt at fotografere deklarationen, men det bliver bare hvidt...

- Helle

Anmeld

14. juli 2009

linemus

Helle30 skriver:

Der er 500g. i Dansukkers, og det er dem, jeg har... i mængder. Har lige forsøgt at fotografere deklarationen, men det bliver bare hvidt...

- Helle

er der støv i køkkenet?

Anmeld

14. juli 2009

Lise

Måske de forhandler nogle specielt små pakker i Hvidovre... Aj, jeg ved det ikke. Kan bare huske at tænke at pakken passede med en opskrift, som ejg mener var 250 g. Er på job nu (ikke at jeg laver meget), så kan ikke lige smutte i køkkenet. Hvis i har ret, siger jeg undskyld.........................................

Anmeld

14. juli 2009

Kristina V

Så lykkedes det endelig! Men synes nu det er lidt svært..

Hva bruger i til bunde.  min forsøg her var af lagkagebunde men de smulre jo en del...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.