Hjælp mmf???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Kristina V

SÅ er jeg i fuld sving med at lave min "prøve" kage..
Men den der mmf.. synes den er ret tyndi forhold til hva jeg havde forestillet mig!
skal den stå og køle lidt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Mikkelmusen

Hvor meget har du brugt af hver ting? Og hvordan har du gjort?

Anmeld

13. juli 2009

Kristina V

Jamen fulgte opskriften som Tynen smed i med 15 duser olie og vand, og så er jeg næsten oppe på 500 g melis efterhånden.. Den er hård at røre i, men synes ikk jeg kan forme den..

Må gøre noget forkert

Anmeld

13. juli 2009

Lise

Lyder sært

Da jeg lavede det, smeltede jeg 15 fiduser med 1 spsk olie og 2 spsk vand - og tilsatte ca 250 gram flormelis. Og det var helt perfekt! Altså en hård, men modellerbar klump.

Anmeld

13. juli 2009

Kristina V

må prøve igen! Noget hø er det i hvert fald!

Anmeld

13. juli 2009

Mikkelmusen

Lise skriver:

Lyder sært

Da jeg lavede det, smeltede jeg 15 fiduser med 1 spsk olie og 2 spsk vand - og tilsatte ca 250 gram flormelis. Og det var helt perfekt! Altså en hård, men modellerbar klump.

Det var ikke meget. Jeg brugte 500 gr flormelis til 200 gr skumfiduser og 2 spsk vand.... 

Anmeld

13. juli 2009

Lise

Mikkelmusen skriver:

Det var ikke meget. Jeg brugte 500 gr flormelis til 200 gr skumfiduser og 2 spsk vand.... 

Det var lige som opskrften sagde - og det blev helt perfekt. Men 15 skumfiduser er jo heller ikke 200 gram..

Anmeld

13. juli 2009

Mikkelmusen

Lise skriver:

Det var lige som opskrften sagde - og det blev helt perfekt. Men 15 skumfiduser er jo heller ikke 200 gram..

Jeg ved ikke hvilken opskrift i bruger... Men jeg startede også med at prøve med nogle latterlige skumfiduser med sukker på... Og det skulle det så ikke være.

Anmeld

13. juli 2009

Helle30

Det skal være de helt bløde skumdusere der pudrer, når man rører ved dem. Og så skal der usandsynligt meget flormelis i, før man opnår den rette konsistens = modellervoksagtig.

- Helle - i fuld sving i kagekøkkenet...

Anmeld

13. juli 2009

Mikkelmusen

Helle30 skriver:

Det skal være de helt bløde skumdusere der pudrer, når man rører ved dem. Og så skal der usandsynligt meget flormelis i, før man opnår den rette konsistens = modellervoksagtig.

- Helle - i fuld sving i kagekøkkenet...

Ja det fandt jeg ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.