Ja, som overskriften siger, blev sutten smidt ud her til aften!
Vores datter bliver 3 i slutningen af september, og har ALTID været MEGET glad for hendes sut - vi har snakket flere gange om at den snart skal væk, men hun har et super flot sprog og har bare været rigtig glad for den - hun har mest brugt den her hjemme og når hun skulle sove!
Indtil for et par måneder siden, havde hun også to ekstra sutter som hun sov med - den ene dag havde hun leget med dem, og så havde hin glemt hvor de var og da hun skulle sove, kunne hun jo ikke få dem - vi snakkede lidt om dem den aften, hun var selvfølgelig en smule ked af det, men siden har vi ikke haft nogen som helst problemer med at de har været væk!
Her til eftermiddag har min datter og mand (hendes far) været alene, og de sad og snakkede lidt om, at når man er en stor pige, skal man ikke bruge sut, og om hvem der bruger den over i børnehaven (hvor hun næsten lige er startet), og pludselig sagde hun "Jeg er en stor pige, og skal ikke bruge sut mere", rejste sig, gik ud i køkkenet og smed den ud.. Min mand har godt nok taget den op og gemt den, men jeg håber da ikke at bi får brug for den

Da hun så skulle i seng, spurgte hun efter den, gik ud og kiggede i skraldespanden og græd lidt, da hun fandt ud af at den var smidt ud - men hver gang fik jeg distraheret hende og da vi havde læst godnathistorie var der INTET og nu sove hun!
Åh, hvor jeg håber at der ikke bliver problemer i nat (hun er endelig begyndt at sove om natten - indtil for få måneder siden, vågnede hun flere gange, hver nat og havde gjort det lige siden hun blev født!), så jeg håber så meget at det nu er slut med sutten!
Hov, det blev vidst lidt langt, det beklager jeg, men det er jo bare så dejligt med en succes en gang i mellem - tak fordi du læste med