Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
esioul skriver: SÅDAN!!!! hvor er det cool.
SÅDAN!!!! hvor er det cool.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lucky05 skriver: Håber jeg.. Har ikke modtaget nogen besked på borger.dk om afslag. Så jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind..
Håber jeg.. Har ikke modtaget nogen besked på borger.dk om afslag. Så jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind..
kan også se siden bliver opdateret. Alle mine hændelser er forsvundet og nu står der jeg har bekræftet pladsen.
Så der sker ting og sager derinde
AnnaKJ skriver: Mega fedt Uhh hvor jeg glæder mig
Mega fedt Uhh hvor jeg glæder mig
Det er dejligt at have vished om hvad man skal de næste mange år.
Miss BananaHammock skriver: Her ikke fået decideret svar - men ventede på at se om der var frie pladser og det er der - på læreruddannelsen i haderslev, så jeg er igang med at søge og skal til optagelsessamtale i næste uge! for at de synes jeg er værd at optage!
Her ikke fået decideret svar - men ventede på at se om der var frie pladser og det er der - på læreruddannelsen i haderslev, så jeg er igang med at søge og skal til optagelsessamtale i næste uge! for at de synes jeg er værd at optage!
Hehe - hvorfor har du ikke søgt ind rigtigt?
esioul skriver: Arrk det lyder underligt Min prik blev grøn og der stod "optaget". Tror siden er meget belastet, så skal vi ikke krydse for det ændrer sig snart og der står "optaget"
Arrk det lyder underligt
Min prik blev grøn og der stod "optaget".
Tror siden er meget belastet, så skal vi ikke krydse for det ændrer sig snart og der står "optaget"
Afslag på trods af en SSA uddannelse og 5 års erfaring.
Lucky05 skriver: Afslag på trods af en SSA uddannelse og 5 års erfaring.
Øv hvor træls. Jeg har SSh og et par års erfaring. Har dog også taget pædagog pakken på VUC.
Synes det lyder utroligt du ikke er kommet ind. Har du sendt billag med for din uddannelse, dine ansættelsesforhold osv, så du kan blive vurderet på det hele?
esioul skriver: Øv hvor træls. Jeg har SSh og et par års erfaring. Har dog også taget pædagog pakken på VUC. Synes det lyder utroligt du ikke er kommet ind. Har du sendt billag med for din uddannelse, dine ansættelsesforhold osv, så du kan blive vurderet på det hele?
Ja alt var sendt med
øv jeg er skuffet..
endte med at ringe derind..
Men stort tillykke til dig
Lucky05 skriver: Ja alt var sendt med øv jeg er skuffet.. endte med at ringe derind.. Men stort tillykke til dig
Hvad sagde de så?
Der har hvis været enormt stor tilgang til sygepleje uddannelsen i år synes jeg at have hørt. Men kan godt forstå du er skuffet. øv.
esioul skriver: Hvad sagde de så? Der har hvis været enormt stor tilgang til sygepleje uddannelsen i år synes jeg at have hørt. Men kan godt forstå du er skuffet. øv.
At der var nogle der var mere egnet end mig.. Ikke engang 1. Februar var der plads.
ja det er super øv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128